Sunday, October 31, 2021

kejadian selepas 4 tahun tukar cooling coil!

 haluu....

since sampai sekarang aku dapat notification pasal entry yang iniiiii

COOLING COIL BOCOR

meh aku story ape yang dah berlaku kat aircond aku selepas 4 tahun berlalu!


kat bawah ni gambar lama. seram aku tengok wei!


alhamdulillah!

sehingga harini, aircond aku masih berfungsi dengan baik sekali. takde masalah langsung. sebab orang cakap lepas proses "cabut-pasang" tu mesti akan ada masalah lain (eei benci) 

(alhamdulillah! semoga dijauhkan dari segala malapetaka) 

jadi, bagi korang yang curious ape yang dah jadi dengan aircond korang lepas proces "cabut-pasang" tu, percayalah takda apa-apa yang berlaku JIKA anda pergi kepada yang pakar.


okla sekian update pasal aircond kereta aku tu. diharap korang tak sakit hati aku terlepas untuk reply comment ya


xx



No comments :