Thursday, May 2, 2013

BURGER BAKAR ABANG BURN

salam,


alhamdulillah hajat aku nak makan bege abang burn tercapai sudah...

almost 2 weeks jugak aku study jalan ke masai, johor tu lepastu terpaku depan page abang burn yang menghidangkan gambar-gambar yang gilo meleleh.satu hari aku memperuntukan 30 minit untuk page abang burn sahaja..hahaaa kalau 2 minggu?? heheee


lepas magrib aku kerah housemate aku untuk join sekali...memang kene la dengan masa sebab semua dah gaji..haha


naik kereta terus pecut ke masai, then, aku cari punye cari todays mall tu macam orang gila. mulut aku pulak tak benti-benti doa di mudahkan pejalanan aku cari bege abang burn. gitu sekali taksub aku. hahaa

lepastuuuu co-pilot aku plak cakap "weiiii, todays mall belah kiri kite je ni!"

aku pulakk "omaigoooddd...." cepat-cepat bagi singal kiri. padahal aku kat lorong kanan (niat nak u-turn). dah kene horn...malu tu tolak tepi janji dapat jumpe bege abang burn. dasat stori aku ni. 

sesampai jeee...terus cari  wehhh mane mewah cafe... kompius sebab tapak parking die punya la besar kan...besar ke?.

then, membe plak cakap "oii depan mate kau je ni hah!"

kiteorang segera je meluru ke kaunter..haha lawak...tak plan sangat mase tu nak makan ape.. aku cume aim meatball yang tersohor katenye...

order meatball siap dengan wedges. buger ayam suppremo..wakakaaaa tamak siap sosej 3 batang ok... 
makan dan senyum sampai telinge..sebab puas hati!!!



boleh pegi di jajahan abang burn kat masai, johor ni ....weee~



waaaaa....order meatball satu je...kongsi ramai2...yang lain-lain order bege yang same jugak.. lepastu x habis..tangki kecik...ape lagi bungkos besok buat bfast..heeeheeee


komen : meatball yang terbaik..sedap gilo..rasa 100% daging, siap sos lada hitam yang superb...meatball die pon besoo weiii...lembut dan sedapp memang berbaloi.. RM9.90 siap wedges lagi... 
service terbaik...segera je sampai kurang 10 minit dah terpacak kat meja. (padahal mase tu x pilih lagi nak duduk kat meja mana..haha) kebersihan 1st class..seronokk sangatt tauuuuu! nanti nak bawak adik2 datang lagi sini...weeee~~~



aku simpan gambar ni siap-siap dalam komputer aku. dengan niat nak hoder yang ini.. tapi apekan daya, napsu makan tu kecik je..tak mampu nak hoder yang besar gabak gini...hahaa..hoder yang kecik poonnn tak ngabesss...adoii~



2 comments :

Unknown said...

kecuq ayaq liur kite la awak...sobsss

Anonymous said...

Rasa nak pergi beli burger bakar sekarang bila tengok gambar last tu hihi