Thursday, July 25, 2013

APA PERLU BUAT JIKA TUBUH TERLEBIH OKSIGEN!


salam hai semua,

sari berita aneh di bulan puasa.

OKSIGEN TERLEBIH DALAM TUBUH

hosmet aku ada satu penyakit yang dikenal pasti sebagai oksigen terlebih-lebih dalam tubuh. penyakit ni tak semua orang ada. macam hosmet aku ni, die tak boleh letih atau penat . tak boleh tahan panas bahang bapak panas gile nak tutt. macam tu sekali aku nk gambarkan tahap panas yang dimaksudkan hosmet aku tu!

bile hosmat aku dalam keadaan yang merah padam, tengok muka pijoo semacam. masing-masing harus bersedia. berkemungkinan penyakit die akan berulang kembali!

simptom-simptom penyakit ni dikenal pasti melalui :

1) tumbang/jatuh/pengsan secara mengejut
2) bernafas macam tak cukup oksigen/sesak dada/sempit dada
3) sakit dada/pedih ulu hati/etc etc
4) ilang upaya untuk mengerakan tubuh badan
5) kejang keseluruhan
6) jari-jari semua mengeras

kadang-kadang macam nak kene sawan tutt pun ade. tapi sebenar nya hosmet terlebih oksigen dalam badan!.

Dr. Fatin di PKU sedaya upaya membantu dengan mengambil PAPER BAG dan di tekapkan di bahagian hidung hingga mulut. Dr. Fatin suruh hosmet bernafas secara perlahan-lahan tarik----hembus----tarik----hembus sehingga keadaan tubuh kembali stabil. sebenarnya menggunakan paper bag adalah optional awal. jika tak jugak berkesan INJECTION di punggung la jawabnye!


google


jadi jika anda mengalami simptom yang di nyatakan, sila bernafas melalui paper bag! insyallah semua akan kembali seperti biasa dengan izi-Nya.


sekian sahaja berita aneh di bulan ramadhon



di sini juga ada cerita.

OKSIGEN TERLEBIH?



8 comments :

Unknown said...

apa punca yang menyebabkan oksigen terlebih dalam badan ?

Unknown said...

apakah kesan yg menyebabkan oksigen terlalu banyak dalam badan

Unknown said...

Pelik doo .. aku bru lps gi klinik .. doctor ckp aku terlebih oksigen dlm bdn .. ia menakutkan ye gaiss .. aku ade simptom nafas tk cukup and sesak nafas doo ..

Malvin said...

Saya penah kena 3 kali dh kena.. smua badan jadi jem.. mata kebas badan smua kebas jari pun jem.. doctor cuna suruh bernafas dgn perlahan sampai badan kembali normal..

Malvin said...

Saya penah kena 3 kali dh kena.. smua badan jadi jem.. mata kebas badan smua kebas jari pun jem.. doctor cuna suruh bernafas dgn perlahan sampai badan kembali normal..

Anonymous said...

Husband Saya salah seorang yg kena mcm no..dengupan kencang..doktor ckp bernafas mcm biasa dan tenang.

Unknown said...

Ayah saya baru kena smlm. Xckup nafas dan kebas satu badan, Dr ckp telebih oksigen. Terus saya search sbb biasanya penah dengar kurang oxygen je

Azman Awang said...

Saya baru je kena 2 kali, semalam yang terbaru, apakah ini akan merosakkan paru-paru?