Thursday, July 18, 2013

PULUT KUNING DAN RENDANG REBUS


haiii


malam tadi aku mimpi BOS! omg petanda tak baik tu. haha. selama-lama aku kerja kat sini, ini lah kali pertama aku mimpi BOS!

aku mimpi bos suruh aku pergi kursus kat CIDB tapi dalam masa yang sama die suruh aku buat PULUT KUNING. di ulang sekali lagi PULUT KUNING. hah???!!

dalam mimpi tu aku siap shoping kat TESCO orang melayu. beli bahan buat pulut kuning i tell u, aku siap beli NUTELLA botol besar


dalam mimpi aku buat PULUT KUNING???. weh dalam realiti pon aku tak pernah langsung buat pulut kuning. tapi dalam mimpi aku kompiden sangat buat pulut kuning siap rendanggg rebus. RENDANG REBUS kau tahu??. hanya di MIMPI. pulut kuning aku kukus sampai jadi nasi lembik lepastu siap cakap "ala, lupe beli pewarna kuning"!! kalau dah dalam realiti pon aku tak pandai buat PULUT KUNING dah tentu la terbawa dalam MIMPI bukan?.


yang aku musykilll, aku bukan pergi kursus poon. aku pergi climbing. gunung KINABALU. hahaa. yang ni lagi lawak. aku siap pakai baju opis untuk mendaki GUNUNG KINABALU. siap bekal PULUT KUNING YANG LEMBIK dan RENDANG REBUS. what the ____ of the MIMPI huh??!.


mimpi pulut kuning wehh. pulut kuning tuuuu. alhamdulillah bonus raya dah masyuk eh masuk. kihkihkih


sekian sahaja laporan aneh di bulan puasa. 

*hai rasa tercabar pulak dalam mimpi buat pulut kuning. balik nak kene berguru dengan atok ni. *

mampu ke?


google

1 comment :

Puan Ezy said...

rendang rebus cane ek?