Thursday, January 22, 2015

PJJ/PLK LIFE: SELAMAT SUDAH SEMESTER 1.

hai .. haiii... haii ade tak yang rinduw aku. haha!

exam lame dah habis. kalau tak boleh di jadikan alasan bz exam tak sempat nak jengah blog. mehehee

tapi secara seriusnya minggu exam tu aku tak sempat nak toleh kiri kanan... mencari jalan yang lurus je. gituw. poyo kan pompuan ni. ce kita tengok result sem 1 ni acanner. kalau tak cemerlang tak tahu la aku nak cakap ape. :p

yang pertamanya, e-mail semua aku dah reply baru kejap tadi. aku tak suka sebenonya nak pending email banyak2. memandangkan semua tanya soalan yang sama, maka aku grup kan dulu. pastu sent sekaliharung. bijak tak makkk. miahahahaa. so guysss do check ur email k!

yang keduanya. aktiviti cuti sem, wow cuti sem sangat ayat tu. takde istilah ya cuti sem ko nak membuta dari subuh sampai isya'. kerja tetap kerja seperti biasa. malah akan menjadi luar biasa  kalau ade kerja yang tak boleh nak cover masa aku cuti exam haritu. tapii...ade tapi nya, tapi dapat la tidur jam 09.30 malam, lepas isya' kadang terus membongkang. dapat la merasa tidur 10 jam. hikhikhikk. masa minggu exam haritu aku tidur kurang 4 jam. mampoo?. nanti la aku citer bende ni. macam mimpi ngerikan nak hadap exam. :p



siapa jawab exam kat Dewan Raja Muda Musa, SA. angkat tiakk!!!