Wednesday, May 4, 2011

♥ apam balik...balik la... ♥

hye kabare...wes mangan??

hari ni Rabu empat mei dua ribu sebelas..masuk hari ni dah dua hari aku tak makan apam balik pokcik depan BSN nun...sungguh! aku kangen deh...


dengan penuh semangat aku melangkah divider tinggi lalang...tiap satu aku langkah dah macam lari berpagar..hebat tu dah mestila...korang bayangkan aje betape ceksinye aku melompat sehingge menampakan betis berbulu anak keteq..hahhaaaaa tipu-tipu..


aku kaciwe...sebab pokcik tu tak niage arini..ekceli pokcik tu dah tak niage depan BSN lagi sebab dah beberape kali kene serbu dengan Majlis...T____T aku pusing satu paris cari pokcik tu...aku nak pokcikk tu aku nak pokcik tu aku nak pokcik tuuu!! huaa eh cop cop bukan aku nak pokcik tu..aku nak apam balik pokcik tu....apam balik!! apam balik!! sentap jiwe aku...nangis-nangis aku tepi jalan guling-guling hentak hentak kaki...huuuuu Y____Y pokcik di mane ekau meniage ha..


kawan-kawan kalau terjumpe pokcik tu sms aku ea..sms je jangan call...



aku bagi details sikit pasal pokcik tu..

  • pokcik tu suke beno pakai baju kaler hijoo-hijoo
  • ade janggut tak panjang sangat...tapi semua kaler silber-silber nak ke puteh..
  • pokcik tu suke sangat pakai slipoo jepun je...tapi aku dah cek kuku die bersih...
  • pokcik tu pakai songkok dah agak lusuh la..tapi terletak cantek je kat atas kepale..aku berhajat beso nak beli kan pokcik tu songkok baru..
  • pokcik tu naik motor tayar tiga...pokcik tu dah tak cukup gigi dah...tapi senyuman die manis...
  • pokcik tu pokcik tu..huaaa aku rindu la..aku rindu apam balik pokcik tu!! nak nanesss nak nanesss!! aku kempunan aku kempunan teloq tembakol..
esok aku nak siasat mane pokcik ni menghilang...aku nak lukis muke pokcik tu pon aku tak tau..aku tak pandai lukis...

esok aku hupdate status pokcik tu ea..aku promise ni...aku promise!


ngee~ aku aku aku aku nak apam balik...korang boleh paham tak!! aku aku nak apam balik pokcik tu!


apam balik pon kene gossip rujuk sini :



p/s:


alhamdulillah...lepas aku menang ''kontest kenangan zaman sekolah'' aku menang lagi ''kontest tabik same kamu'' pulak..aku suke..aku suke...walaupun sekadar naib juare aku aku tetap bangge..

memang dari sekolah dulu tempat aku mesti nombor dua..kenape ye??

mase pekse aku selalu dapat nombor 2
mase lumbe lari aku dapat nombor 22
mase aku lumbe beskal aku dapat nmbor 2
mase masuk petandingan masak aku dapat nombor 2
dalam pemly..aku anak nombor 2..
lagi besttt ni..tarikh lahir aku 22 Julai...ok what?? hahaaa



thanks mina...suke sangat 'karya' ku dihargai...aku tahu..aku memang layak menang..hahahhaa sile rejam aku pakai kasut!


17 comments :

mommylavender said...

salam malam azi~ wahhh2...nangis guling2 ye....hehehe~ yang kuar kat tb11 tadi azi ke....patut mommy cam kenal je

Cik Ezy said...

pacik tu amek mc kot..
xnege la arini..
haha..

ok la tu no 2 je sume..
hehee..
tahniah!!

Cik Bidadari said...

untung jadi pokcik 'terang bulan' kan... dapat jadi hero tetiap hari kat blog adik. jeles2 akak...

HonEyBuNNy said...

ala..mana pak cik apam neh...

cepat g siasat...dia demam or ada hal kot...

eh eh eh...semua bermula angka 2 kan..nanti kawin pun mesti 2 hb or 22 hb eh?heheh

azi nur said...

mommy : hamboi mommy..tb11 tu negara mane punye pakistan kalau kat paris ni..hehehee

azi nur said...

cik ezy : pokcik bawak hati luka sebab kiter tamoo kawen dengan anak die...kahkahkahkahh

azi nur said...

cik budadari : alooo kiter kiter kiter kiter tak sngaje la nk story pasal pokcik tu..

azi nur said...

honeybunny: nanti kawen nak mas kawen 22.20 sen jep..hehe eh ade koh..

KUREKURE COMEL said...

try cari kat google...pakcik tu ada pkai gps tu...hehehe....


suke ye angka dua...hehehe...kalau 2 kebelakang suka tak?hahaha...
*gurau je*

MerLe said...

hehe,,pape pun ..tahniah~ bkn smua bleh menang.. apa lg dpt no.2//
mmg nombor bertuah kamu tu..hehe

adan said...

setuju tak jika saya katakan azi dah ketagih dengan apam balik pocik tu?

giler ar punya sangap ngan apam balik tu.. ahahaha... maybe pocik tu dah jumpa tempat yang lebih strategik kot.. tu pasal tak berniaga tpt tu lagi.. esok lusa klu pocik tu tade jugak.. apa kata azi repot kat balai polis.. kot-kot pocik tu diculik ke pe... erk! ahahaha

Nasriq said...

berterima kasih jugak la kepada penilai upahan mina tu...

MamaEma said...

jangan termimpi kan pakcok malam2 sudah...huhuhu.... boleh siasat ni di manakah pakcik itu berniaga sekarang kan...

tehr said...

pokcik tu balik negeri tak?
cuti hari pekerja hari tu, dia tak sempat balik sebab banyak apam nak kena balik
hehe

Titisan Hujan said...

uiii..tragis tol nih
pe sal xblja je tros dk pokcik tu cmne nk bt apam balik

ngeee~~~

azi nur said...

tehr: haha apam kene balik...lawokk...like2!!

Miss Tira said...

Hahaha, betul-betul bahaya ni. Boleh menimbulkan perasaan tak waras kalau tak dapat apam balik dengan kadar segera.