Tuesday, April 19, 2011

♥ berape ramai yang suke Apam Balik! ♥

hey semua...hari ni aku terkene selesema...belendir-lendir hedong aku geli kan..najizz! hahaa




petame tame sekali aku nak bagitahu aku menang kontes kenangan jaman sekuluh dari cik nurussalwa dulu tu ha..aku menang tau....sepanjang-panjang berblog ni baru 2 kali aku apat rase nikmat menang...ngee~*macam menang bungalo..

&&&&&&&


tadi tengahari aku kepingin dong nak makan apam balik depan BSN nun..walaupun takat jual atas motor tu la yang menjadi kegilaaaaan ramai..termasuk la aku yang gile apam balik ni...


aku pantang kalau nampak orang jual apam balik...mesti aku beli. kalau tak abes aku simpan dalam peti besi lepastu aku panaskan masuk dalam periuk bawah tanah...sampai seminggu aku hadap apam balik pon takpe..tidur peygang apam balik pon takpe...ngigau apam balik pon takpe...pokoknye mesti apam balik...bukan apam balik keropok tu tau, yang tebal tu..mabeles kau!!



aku biase beli apam balik depan BSN tu, tiap kali aku nak beli mesti pakcik tu tahu aku nak semua lebih, baik kacang mahupun jagung...hhahaha gile tamak! lepastu tiap kali aku beli pakcik tu suke nyakat "kawen dengan anak pokcik nak?" ayoyoo...aku 'ha.ah' kan aje...tunggu juge bile die nak anta cincin bolah rotan..huhahahahahha shut up!




oh apam balik....

sungguh aku menikmati kelembutannye...aku tak pernah amek tahu macam mane buat apam balik..aku tak nak tahu pun kalau boleh..sebab aku tahu makan je....kihkihkih...




jum terjah 

suke singgah blog ni..macam-macam resepi adoo~ dan makanan die.....mampu menelan ayak liur je la~

14 comments :

Cik SHiNJU said...

Aku pun syuke apam balek..
sangat syedap...

KUREKURE COMEL said...

hehehe..dulu mak mina niaga apam balik la...hihihi...



ada apam balik rangup...ada yg besau tu....kalau mina niaga skrg..

kompem mina nak paksa cik toya beli...hahaha...

JIJI YU said...

mase dok egypt salu aku dok buat menda ni..

adan said...

kat sini orang cakap apam balik.. kat sabah kitorang panggil "terang bulan"
sedaaapp..! ^_^

Khuzrin Kamarudin said...

apam balik kuih wajib beli kat pasar malam.. hahhaa...

Nasriq said...

kena balik dulu baru boleh beli apam balik...


azi, jb kat ne? tidur hotel grand paragon malam ni...

Miss Tira said...

Huhuhuhu betul betul peminat apam balik ni. :p

myezatul aQma said...

sedapnya apam balik..\suka sngat2..
haaa...hari tu , aku ada jumpa apam balik pelbagai perisa.mau tau perisa apa?
strawberi , coklat , asli , etc...

myezatul aQma said...

sedapnya apam balik..\suka sngat2..
haaa...hari tu , aku ada jumpa apam balik pelbagai perisa.mau tau perisa apa?
strawberi , coklat , asli , etc...

mommylavender said...

ngeeee~ tak bape suke....lau kasi pree mommy ngap je~salam pagi azi

Qaseh dalia adelia said...

suka2 sedap sangat ..woahh makan time dia masih panassss walweh hehe

Cik Bidadari said...

heeeeeeeeeeeeeeeee... tadi baru kata tifur apam balik... ngigau apam balik... encik apam takmoh plak... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... akak suka apam balik keropok... yg tebal tu tak suka sgt...

hamzah ian said...

mmg best

Raji berkata said...

taknak ker?
mne tahu anak dia pun dh diturunkan ilmu apam balik
boleh makan tiap2 ari
hahahah

ak ske apam balik yg ad cokelat tuh
sedap2 xD kt stu ad tak?