Tuesday, April 12, 2011

♥ JEMPUT KE MAJLIS KAHWIN... ♥




dup dap dup dap....sile nebes~










as-salam....

selepas episod kesedihan jiwa sentap selama berhari-hari...thanks kawan-kawan bagi semangt..terharu !__!

hari ni aku nak bukak episod happy...no more sedih..no more nangis..no more no more and no more...

lame tak cerite pasal boss...boss ok sihat sejahtere makin senyum lebor dengan kerete sport nye...kali ni aku tak menagis T__T bile nampak boss pakai kerete tu, kali ni aku juling  @___@ bile nampak boss mule drees-up macam bujang...apakah itu normal untuk lelaki seusia boss??



 *piszz..
mungkin aku bertalam dua muka...karang aku kate tak nsem boss g pakai susuk pulak..kihkih...ok boss sudah hensem..kalau boss belum kawen, saye pasti peyjal menangis T__T tengok 'kite' _____ ..kihkih bergurau..mintax maap datin~


letak cerite boss ketepi dulu...nanti-nanti aku hupdate lagi pasal boss...boss memang ____ percayela!



bulan ini aku anggarkan, aku jatuh muflis akibat aku di JEMPUT KE MAJLIS KAWEN kawan-kawan aku yang kawen secare suke hati tanpe tanye dulu poket aku kosong ke kering. boleh gitu..huhu tak baik kan...aku happy ramai kawan-kawan dah ikut jejak era pajira mendirikan rumah tangge...kang kejap lagi beranak macam era pajira juge...i likee~








blum pikir nak bagi hadiah ape...kalau ikutkan kati aku nak beli 1 paket besar Kacip Patimah 3 in 1 tu...then, aku bagi-bagila sorang satu...jimat? or kedekut?




blum terpikir juga sameade nak gune duit aku sorang atau duit peyjal sorang atau kongsi...atau atau pakai duit mak bapak kandung..atau bakal mak bapak...atau ape ye...dah tentu aku tak bercadang mengeluarkan duit poket sendiri bukan kedekut, kan lebih baik menyimpan *hajah baghillll!..ermm so...kite tengoookkk sapee yang keeenaa~ huahaahahaa



p/s:

bile mengenang usia bakal menginjak 23 tahun bulan 7 ni dan bile mengenangkan kawan-kawan yang sedang atau telah berumah tangga...apekah beshh?? aku same sekali malu doong bile cerite kawen-kawen dengan peyjal..macam geli geleman kot..tapi macam gatal kot..lepastu macam best lepastu macam nak muntah..aduhh camne nak kaawennn nanti...takoott...nebes-nebes...dup dap dup dap...mimpi ngeri...mimpi mimpi indah ke pengsan @__@...kahkah kah ok stop cukupppp annoying!







13 comments :

KUREKURE COMEL said...

sebaya rupanyaaaa...hahaha...
sila kawen cepat2 ye...


best sgt....jgn pikir sgt..rezeki kawen tu ttp ada...mau rahsia alam perkahwinan?mina beyeh je...hahaha...

NasQ said...

hoho... mina... sila perturunkan ilmu tu... aku pun nak tau gak ni...

senyumSOYA said...

huhu..nebes2...tapi nak kawen~(^^~
senyum sipu2~

mommylavender said...

eee ea datei nak tawen ek~keh2...kumpul duit banyak2..ti leh boking baju rizalman

puteri ain said...

hehe...orang kata kawen best ..tp byk dugaan ..hehe.( apalah budak kecik mcm saya ni tau ) hehe

Unknown said...

ekeke dah jadi style skng ni kan..kena bawak hadiah..ahah..aku pon muflis gak..tapi aku mntak balik nan ti ari aku kawen..

ezy.fia said...

adiah bse utk org kawen msti cawan, gelas, pinggan,, ekeke,,
cik ezy 26taon.. xkawen pon lg.. huhukk

Mr iz said...

dah kena kawin ni... kalau macam tu lah gaya nye...he he he...seronok ape...he he he... tak kawin tak tau la yek...jdnye... kawinlah cepat cepat ye kalau nak tau....he he he

Khuzrin Kamarudin said...

tunggu laa turn sendiri.. hahaha..

Anonymous said...

Nampak dah tak sabar sangat dah tu. Cepat-cepat kawin. Kalau Peyjal tak mahu ugut dia cakap nanti bos kebas. Haha.

nur anis said...

macam best je kahwin...ke gatal bunyinya..?huhu

azi nur said...

mina: nak nak nak rahsiee..huhu

Abu Bagi said...

kan selalu je mcm tu kalau musim orng mengawin..