Wednesday, April 27, 2011

♥ Memang BerBALOI-BALOIII seyh! ♥

hye malam semua...malam ni update entry lambat pulok...^____^

tadi balik opis dalam pukol 8.00 aku sampai rumah terus terbongkang atas tilam bunge-bunge pink gitu dengan..tak bukak stoking tak bukak jam tangan..tak cuci muke..uh paling sopan tak bukak tudung plus beg siap tergalas cantek kat bahu.....hahaa giler aku sangat ngantuk dan sangat penat...aku drive pakai dagu je tadi...haha..sile percaye~


aku terjago tatkala aku terhidu bau anak lipas mati bawah bantal....ku sangke lipas rupenye minyak gamat tumpah! adoii sape pulak gatal tangan amek minyak gamat keluaran orang kampung aku ni! menyirap ni..abes cador pink baldu aku!

&&&&&



aku nak mintak maahap lagi sekali buat korang geram-geram nak gigit telinge aku sampai putus!...mommy punye geram sampai nak geletek haku...hhahaa lawak la korang ni...aku suke aku suke..aku janji lepasni aku main-main lagi...im...soory~T___T aku kan suker bergurau...hehee



eh! lupe jugak....
aku nak tunjuk kat mina stokin drive aku....hehe


ari ni aku dapat gaji...aku terkejut sangat bile nampak ade tambahan RM300!! kat slip gaji, aku ingat salah name ape..kejap rase nak simbah asid kat mate hahaaa wooowww!! belobang anak tekak aku tengok..biar bonaarr!! haha ok stop mencarut melalut...

 gambar HD


mungkin ni balasan atas kerja keras aku selama 2 bulan ni..*alhamdulillah! kejap ke hulu kejap ke hilir...kejap outstation sane sini...kejap melawa sane sini..ehceceh!! rase berbalooii sangat bila dapat ganjaran atas usaha sendiri! korang rase??

kepuasan tu berganda dan lepasni terus tanam azam nak bekerja keras! dan nak dapat award pekerja contoh tahun nih! hahaha besar kot cite-cite...kihkih...


walaupon jumlah tak la besar...alhamdulillah *hekeleh RM300 je..kecoh la kau azi! tapi aku rase puas sangat..tak kisah la berape sekalipon aku tetap terima dengan hati terbuka...seharusnye ikhlas dalam apa sahaja perbuatan pasti ade ganjaran menanti...walau bukan dalam bentuk wang ringgit dan harta, sekurang-kurangnya pahala itu pasti!


 gambar HD

bukan senang nak senang..melalui fasa duka, susah, payah, jatuh, tersungkur memang pahit! tetapi sekurang-kurangnya aku merasa fasa itu untuk aku jadikan kekuatan dalam darah! mungkin sedikit demi sedikit aku sudah mampu untuk merangkak, bangkit lantas bangun...kelak, aku sudah boleh berlari diatas kaki sendiri...insyallah amin~


 gambar HD

Thank Q Allah!! 




p/s: adess sakit tengkuk aku..salah bantal!! tu la tido tertonggek..ngiahhaaa shut up!

15 comments :

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah....

jom pizza..hehe

itu la..kalau kita dah berusaha..pasti ada ganjarannya kan....

n memang akan rasa puas la ats apa usaha kita tu..;_0

Miss Tira said...

Huhuhuhu, RM300 tu bolehlah beli apam balik dengan pakcik jual apam balik tu sekali. Hahaha. Booking untuk sebulan punya apam balik delivery antar ofis. Hahaha.

Mr iz said...

syukran ...rezeki murah... sedekah sikit ...dgn mengepos lajukan apam balik....he he he he..teruskan usaha tanpa berkira...he he he

mommylavender said...

salam pagi dara nakai menyakat~heee...ni leh soping sakan..belanja jejai~ eh2 lupe azi ni kan taik idum payau....heee~

KUREKURE COMEL said...

hahaha...stoking tu.....stoking kulit...hihihi....


sama lah mina pun murah rezeki bulan ni...hihihi....


pe kata..cuba belanja mina choki2..hehehe

hans said...

apalagi
open table lah
kuikuikui

Qaseh dalia adelia said...

ehem2 leh r blnje kite ni haha

Nasriq said...

ehem ehem... apa kata murahkan rezeki kawan kawan pulok... hoho...

shameel Iskandar said...

Itulah bukti Allah bersifat al-Razzaq( الرزاق) Maha Pemberi Rezeki.

Syukur sentiasa walaupun jumlahnya kecil, tapi jauh lebih baik daripada langsung tiada.

Cik Bidadari said...

alhamdulillah... berdedikasi... wewit.... tumpag gembira... byk tak byk tu belakang citerkan...? yg paling penting ada org tahu kerja keras yang adik lakukan selama nie

Ain Zulaikha said...

alhamdulillah rezeki bertambah2.. banyak tu 300.. :)

adan said...

saya ada cadangan (angkat tangan)

apa kata duit rm300 yg konon2 tersalah nama tu,azi bank in kan ke akaun sy.. ok la tu..

amacam.. ada bran..

Amoi said...

tak cuci muka memang satu habit kalau ai baru balik rumah.

HAHA.

penat punya pasal

azi nur said...

hahaa apam balik!

AkuMuzikFilem said...

ciannya balik dari ofis dekat jam8. mujur saja saya jam6 sudah boleh smpai rumah. hehe.