Wednesday, April 13, 2011

♥ peluh-peluh tiak kiter tau.... ♥

hye malam semua....

tak sangke i ramai silent readers! kehkehkeh....


macam biase tiap hari rabu ade pasar malam tak jauh dari kedudukan opis...


macam biase aku pergi serang tiap-tiap satu gerai..


macam biase air liur aku meleleh tiap kali lalu depan gerai jual makanan...


macam biase juge mate aku juling-juling ayam bile nampak satu gerai jual tauhu bakar..




macam biase aku akan belanje ikut kemampuan purse F-Timber kaler coklat krim-krim gitu (memang mention abes!)...


tapi! ade satu yang luar biase....


luar biase nye...aku belanje untuk 6 orang punye makan! ko bayangkan macam mane aku hangkot beg plastik segale...



kalau sorang paling kurang 4 jenis permintaan...hoooiii satu pasooo aku beli! sampai la aku rase...



banyakkk sangat mate memandang..dengan pandangan yang agak luar biase....



lepastu aku jerit la...''HOII BUKAN AKU MAKAN SORANG LA!!''

ha camtu la ayatnye yang TAK terluah...dok tersangkut kat kerongkong...


jadinye aku patah balik kereta letak dulu beg-beg plastik tu...lepastu aku pergi belanje lagi...


gilo! abes kereto aku bau ayam, bau mee, bau laksa, kacang rebus, jagung, keropok lekor, ikan keli masak lemak, labu masak lemah, ikan tongkol masak kicap, ayam panggang, ayam percik, mee hun sup, nasi goreng, nasi ambeng, pasembo, eh semua la ade...tembikai pon aku beli...belimbing, jambu madu, tu aku tak cerite barang-barang dapur...bawang, ikan bilis, ikan kembung, ketam bunge, tong gas, beras, ayooo~ @___@ banyak nipu dari benar..kekekehh





p/s: oi aku nak tergolek dalam longkang tadi tau! &___& malu!

13 comments :

Nasriq said...

hoho... kenduri makan busat ni...

mommylavender said...

awat tak bawak troli sayang oiiii~heee

KUREKURE COMEL said...

hahaha...dulu time blajor je kena mcm tu...sapa ada kereta mmg nasib la jd mangsa tempahan secara besar besaran...hehehe...


tp mina bijak ckit...mina kalau pegi...pegi senyap2...kihkihkih...


cian dia..nsib baik tak tergolek2 kan...hehehe...

GiveAsh said...

yaii!! hahaha

Cik Ezy said...

keh3.. ingtkn wat stok mknan utk sebln..
pehh.. baek nye ati tlg belikn utk 6org.. haha

adan said...

hahaha.. banyaknya belanja kat pasar malam tu.. asal member lain tak join er?

jom g pasar malam bersama nak?

ayie said...

waa buat kenduri tak ajak..hehehe


anda di tag
http://ayie-fikri.blogspot.com/2011/04/contest-saya-pun-comel-la.html

Mr iz said...

lain kali bagitau awal awal...kalau tak boleh aku datang tolong.... tolong makan ... he he....

zati embong said...

haha,patut kena bawak troli 2 azi.hahaha

Miss Tira said...

Lain kali bawa lori 3 tan terus pergi pasar malam ea. Hahaha.

Khuzrin Kamarudin said...

jual balik laa... hahhaa...

HonEyBuNNy said...

salam...wah2...byknya membeli..hehehe

shameel Iskandar said...

macam kenduri lh pulak. kena bawak lori lain kali. hahaha