Saturday, April 9, 2011

♥ HOOOTTTTTTT!!!! ♥

oii panas betul la...aku nak tidur tak khusyuk...bangun je pale aku berpinar-pinar macam tidur bawah matahari...lagi pulak aku tidur mengiring..dah tentu akan hitam sebelah..ngeee~




panas-panas pon aku misek terbongkang...alangkah indahnye tekak kalau dapat....


1)

 hurmmm...mahal sangat kot....sile berjimat...


eskem Malaysia juga yang sedap...



kalau makan eskem ni...aku gigit sebesar ibu jari korang lepas tu aku telan..perhhhhhhhh mabeles!! rase sejuknye tu ump! mengalir...sampai besok kau rase sejuk! haha tah jumpe besok ke tak...kejap 
lagi kojol tersengkang kat tekak!




2) berenang

berenang di lautan lautan air batu...ahh nyaman nye....tak mau naik sampai beku..




aloorr lupe nak tukar baju renang...huhuhu ceksi!



3) ngadap kipas duduk 2 ke 3 bijik.








kipas sebenar tak la uduh camni.....
aku rase lagi puas kalau ngadap kipas dari air-cond...lalala~



4) masuk kepale dalam peti ais





karang kepale aku rambot aku idung, mate, telinge kene sumpahan ikan-ikan pirana dalam peti ais tu...nayaa~~






adeh 'belengas' orang jawe kate berlekit badan....waduh panas-panas gini dah tak payah bersauna..dah cukup terbako dah kalori segala dalam badan ni..ayoo...


p/s : asal kepale otak aku macam jem..paling dasat lappy aku sangat panas!!! ngrrr

20 comments :

Cekodok said...

pasang ekon wehh.. hahahaha

Cik Ezy said...

xyah ais krim mhal2..
ais krim mesia pilihan yg tepat!..
hahakk..
kat cni ujan jeee..

Cik Bidadari said...

HIK HIK APAPUN STORY AWK... AKAK PLING TUNGGU PART LUKISN AWAK NIE... akak dah membuta... panaspun redah gak... mta letih sesgt

Qaseh dalia adelia said...

tido dalam peti ais hehek

mommylavender said...

jum mommy nak hikot berenang di lautan ais~ heee...kat pj ni dah mendung sat lagi~ hujan yang turun bagaikan mutiara~ mai sewa helikopter terbang kat tmpat mommy

zati embong said...

hihi,kat kuantan da selamat hujan da.hihi

panas2 tanda nk hujan 2 O.o

cacing said...

kalo nak sejuk jom pindah kat kutub utara... leh main ngan berung putih tu.... =)

azi nur said...

cekodok : pasang ekon xgase...

azi nur said...

cik ezy: eskem jugok yang sedap kan kana

azi nur said...

cik bidadari : aloor terharu~ T__T :))

azi nur said...

qaseh : ade tak peti sejup saiz besar gabak..nak beli 4 bijik..1 xcukup..hehe

azi nur said...

mommy : alahaiii nek helikopter..kiter gayatt! huhu

azi nur said...

zati : sini guruh je..guruh panas bukan ujan..ayoo~

azi nur said...

cacing : jum pindah same~ hehe

Miss Tira said...

Apa boleh buat.. Ada hikmah disebalik semua kejadian. Hahaha. Pergi mandi berendam lama-lama macam ikan paus. :D

NICK IRFAN said...

hehehe skrg musim panas..

Mr iz said...

he he he he.... kat sini ujan lebat giler..he he he... pergghhh... he he he... eskrim malaysia... bubur kacang best wooo...he he he

Azlan Hasan said...

sib baik kat KL hujan..hehe..tp bab aiskrem malaysia tu best..hehe

Regards,
-Strider-

adan said...

kalau nak lagi sejuk.. awk tidur luar rumah je... boleh? hehehe ^_^

KUREKURE COMEL said...

hehehe....mina pernah letak tgn..kepala dlm peti...nikmat sejuk...hahaha....


eskrem malaysia terbaik...hihihi