Sunday, May 1, 2011

♥ Bile jarak memisahkan kiter! ♥

hye salam ebelibody....

bila jarak memisahkan kiter....

aku rindu mudak kecik nih!! Qisya Aqila...aku pernah story kat entry yang lepas...tah mane aku cari lupe tajuk ape aku bubuh...haha padan muke aku!


dengan ade nye teknologi alap baru ni..segalenye dihujung jari...kankan..



salah satu care...web cam! u olls mesti dah biasoo guna kan kan....aku nak kate biase tu tak la...tapi kalau peyjal ke luar negara..ade la juge guno...tapi paham beno la perangai si peyjal tu paling molek ayat di kasi kat aku kaw kaw punya..''mengada-ngada'' dengan bahase baku...cet! poodah!!



 
sibuk tanye Qisya...rinduu bangat!



ee geram tau.kan bagus tangan aku boleh tembus ke sane....hahaa



botol susu pinkk!! i likiooee tengok le sape beli...mestila bukan aku..haha



memang tak reti diam budak Qisya ni....geramnyee..adoii bile nak beranak sendiri ni...hhaha gile!


*apesal ekspresi muke yang same aku bagi..hukalohh baru prasonn!









abes dah....Qisya mengamuk...risau agaknye die...haha..takpe la ilang 30% rindu..hurmmmmmmm T___T










p/s: serabottnye mate...baru balik jemputan kawen tadi petang esok aku story..darr~




22 comments :

NasQ said...

Hoho... Pipi... Cabinya... muhahaha... welcome to the club of cabi...

ezy.fia said...

azi pon comel je cam budak kecik tu..
hahakk

Unknown said...

mane satu baby ni..

dill said...

bayi itu comel!

Miss Dill^^

ILA HonEyBuNNy said...

comeiiinya Qisya neh..

ha..serabut mata tu kiranya dah mengantokk la kan...;-)

Bidadari Syurga said...

aduh tacingnya... alahai... comelnya.... mujur ada webcam yeak?

Anonymous said...

comeyyy..
geram nak cubitttt
hehe

hans said...

baby tu menangis ke?
comel la mata dia berair
hohohooh

Unknown said...

seronok wc.. :)

Anonymous said...

Teknologi yang amat baik untuk digunakan dikala rindu. Hehe.

EzayHadry said...

comey ea baby tu..hehe
tengok baby tu nanges pun sedih je..
kalau kazen ezay kecik tu takut tengok depan webcam..slalu nangis..hehe

hamzah ian said...

waaa.. suh budak tu ym aku gak.. hahaha

Mohamadazhan.com said...

comelnya budak tu =)

Mr iz said...

wahaa pipi meleret..mata bundar... meh aku nak gigit sikit budak qisya ni... kau telah membuat aku geram...he he he he..... botol warna pink tu yang tak tahan tu....he he he he

adan said...

comel r qisya.. tuan blog ni comel gak.. ^_^

Cik SHiNJU said...

Comelnya baby Qisya nih..geram..huhuh
Bila dah jauh tu skype n ym jelah yang menghubungkan kita...syiok.. sbb free..huhuh

emarieys said...

pakai skype pun okey juga...

Farah Shamsudin said...

wowowow.. comeinye.. tang pipi tu tak menahan... nak gegettt..

KUREKURE COMEL said...

comel sgt2....hehehe.....nsib baik skrg blh berintrnt kan...hilang ckit rindu..hihihi

Unknown said...

suke mommy nengok face azi....cute miut~hee salam malam

tehr said...

anak sedara ke tu
comel nyer
comel sangat2
hehe

azi nur said...

heheee measihh ye cakap saye comel...cehcecehh pasann~