Wednesday, May 18, 2011

♥ Tak bisa bayangkan JADI DIRIKU... ♥

hye...malam....

mate aku bengkak...

mate aku berair...

mate aku rase sakit...

mate aku pilu....

kenape mate tak benti berair??



ini bungkusan kacang yang ke 12....


dan ini kotak tisu yang ke 18...


dan ini kali ke 21 aku ulang cerite yang same... 

pandangan aku kerap kabur..selang sesaat pasti menitik...


"tik tik tik...air mata ku...biar terjatuh..dalam hati.."-kotak: masih cinta


dah 2 hari aku duduk dalam gelap...dah 2 hari aku cube happy...dah 2 hari aku tak sikat rambut.. dah 2 hari aku cube paham kan sebaris ayat.....dah 2 hari juge aku macam sewel tapi masih dalam iman...aku masih ingat siapa TUHAN ku...mana KIBLAT ku..alhamdulillah...




aku masih aku yang dulu...lurus dan dungu...cume status nye sudah berubah...aku tak boleh lagi mcam ni...






mungkin aku akan ambil mase 3 4 5 tahoonn atau lebih untuk pulih...atau mungkin semint dua lagi aku ok...entah la..KITA HANYA MAMPU MERANCANG...ALLAH MAHA ADIL...SETIAP HAMBANYA SUDAH DITENTUKAN JALAN BAHAGIA MASING-MASING..


padan muke kau azi!




sempena meraikan hari ''azi kembali singlo'' aku nak berkabung...pakai putih...dari atas sampai bawah..tinggal mate..







13 comments :

ezy.fia said...

ngape ni yunk?
xmo la sedih2..
hurm..

Bidadari Syurga said...

adik masih muda... mesti ada yg sesuai... pasangan insyallah ada... kena tunggu.... jgn nanggis ya... adik akak ni kuatkan?

Mr iz said...

sabar je lah cik azi... mungkin ada hikmah disebaliknya.... redha je... akan ada kebahagiaan buat cik azi nanti... ni kalau cik azi keluar dari gelap tu... mesti terkujat babbon semua orang.... siapakah itu...he he he....steady je cik azi... ye...sabar...

NasQ said...

nak cari penganti? walaupun terlalu cepat offer... kalau nak, ada jea kawan yang masih solo dan baik...

afiQah ismaiL said...

xmo sedih2 eaa :)

Anonymous said...

'Erk ?? Hmmm.. :(

Anonymous said...

tamau sedih2..
you'll find someone better :)

MerLe said...

la ..npe ni.. x mo sedih2..

Hani Nabilia said...

tabah lah wahai teman...

adan said...

sabar je azi.. ALLAH sdiakan yg lebih baik dari sebelumnya..

HaNa Hani said...

senyum dear
be strong ^_^

Unknown said...

nape anak mommy ni..namau sendu2 cam gini ek? setiap yang berlaku hari ni ....yang luka, yang menitis air mate..pasti ade hikmah di hari esok, kena kuat...mommy tau azi kuat....

ILA HonEyBuNNy said...

hah??

dilanda kesedihan juga? sekarang sedih lagi x? mennagis lagi x?

ila dah makan...sihat ja..tido pun sudah...hehe..