Saturday, March 26, 2011

♥ cik Toya mahu BERCERITA... ♥






2020 kot cik Toya baru dapat...lalalaa














22 comments :

NICK IRFAN said...

wah! menarik tips cik toya ni...

ayie said...

hehe.. comel je kartun tu.. nice tips..:)

hamzah ian said...

cantik kartun.. hahaha

JIJI YU said...

haha..aku punye tips pon ade gak..aku kompom2 akan simpan seribu sebulan kat akaun yang mmg aku tak kan kacau...yang lebi lagi aku simpan kat akaun biase..pas tu aku gune..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

cik toya! sedap nama...duit macam air...maka jom jadikan duit mcm ais..beku je..hehe

azi nur said...

nick irfan : haha cik toya merapu..

azi nur said...

ayie : hohoo

azi nur said...

hamzah ian : haha...ok

azi nur said...

jiji : wah sangat hebad!

azi nur said...

siti nur fatimah : jum simpan lam peti ais..hehee

mommylavender said...

salam ptg azi~ comey bebeno cik toya tu, ase mommy nak tarik jer tocang die~hee...bagus cik toya ni muda2 dah berdikari

Raji berkata said...

woahhh betul2
bgus juga tips nih
nk amalkan juga lah nnti ^^
tabung matlamat hohoho

Miss Tira said...

Kena fikir dan ketahui yang mana satu keperluan dan mana satu kehendak. Mana yang lebih penting kita dahulukan. :)

azi nur said...

mommy : aduii jgn tarik la mommy...kite nak wat rebonding xlame lagi..hehe

azi nur said...

raji : yeahh raji suke..kihkih

azi nur said...

miss tira : ada betoii 2...

faiz said...

pentingkan pengurusan kewangan ni kan..

azi nur said...

yesszaaa~ :)

KUREKURE COMEL said...

hehehe....mina ni selalu berlumba lumba dgn mat sapa punye simpanan pling byk....

smpai sgup tak shopping tu takut kalah...hahaha...


mina dlm sebulan akan simpan dlm 800 ratus....hihihi...

Golek-golek Belog said...

chumil kartun nie..hehe.. :)

regreatnosoul said...

Bagus betull financial kamu...Ada stylelah!!...weee

Feel With Art :)

nelly said...

Perancangan yang bijak !