Tuesday, March 29, 2011

♥ istimewanya bawal!! ♥

huahuaa...malam ni update 2 entry! caaayaaalahh!!


ok, tamo cerite sedey-sedey....

ekceli dah bape hari ni asyik dok pakai tudung bawal....dulu kemain...aku berjanji aku bersumpah tak mau dah pakai tudung bawal ceewah...tetibe je rase nak pakai tudung bawal balik...lepas tu cari anak tudung tah kemana aku cempak...last-last pinjam omak punye! haha


cehceh aku rase lain kowt..salah satu sebab mungkin senyuman kambeng...atau senyuman bajet...
atau mungkin makeup dah cair....mungkin juga sebab satu penyakit perpeluhan yang dasat gilo pernah ku bilang di entry INI


menjadi kebiasaan para-para staff yang tak boleh tengok luar biase sikit..pastinya menjadi topik hangat selame 4 ke 5 jam...tak cukup lepas rehat sambung lagi sok sek sok sek..adoi..

"azi, u pakai tudungla ari ni". dah tu selame ni aku pakai ape..

"azi, mane shawl halilintar".

"azi, u nampak lain sengsangat serious!".


percayela aku rase tak selesa...rase rambut aku cam dah nak terkeluar..mungkin sebab anak tudung yang besar nampak sangat macam pinjam...


kesimpulannya : ambil masa la kot nak selesakan balik pakai si bawal ni...



p.s : esok pakai bawal biru...yehuu~

21 comments :

Cik Ezy said...

saye sume jnis tudong pon rembat pkai.. hahakk..

nk tag boleh?
http://lemonribena.blogspot.com/2011/03/segmen-cikgu-bertanya-best-ke-couple.html

Nasriq said...

aku samapi sekarang masih lagi tak tau nama2 tudung ni... banyak bebenor nama dan stailnya...

kay_are said...

tudung bawal?? ape tu?

azi nur said...

cik ezy : haha kalau dah nak cepat rembet aje la ek..same la..tudung sudu pun jadi lerk..

azi nur said...

nasriq : kah kah kah saboo je la...

azi nur said...

kay-are : tudung 4 segi lebauu 2 la...yang ceq pakai nun seperti di gambo..adoi~

Cekodok said...

pakai yang biasa pun ok.. lawa jugak aih.. hehe

mommylavender said...

tu tudung sepanjang zaman...tak ikut musim, tudung sekarang ikut musim~ cantik pe...ayu lagi face tu tanpa sebarang makeup(mommy dari lari tajuk)

Miss Tira said...

Nampak lebih comel kalau guna tudung bawal. Hehe :)

JIJI YU said...

ha'ah aku tak cam ko weh..

AizA said...

hahha... samalah kita... bila try pakai tudung bawal.. mesti rasa kekok...
bawal oh bawal...

Rina Rossoneri said...

eh, kenapa kamu xsuka pakai tudung bawal? kita lagi selesa pakai tudung bawal, cuma satu je..kita malas gosok..hahah

Raji berkata said...

hohoh ak lgi prefer tudung ;D
kalau diberi peluang msti aku pilih tudung punya
huahua ok ak lelaki =.=

Raji berkata said...

hohoh ak lgi prefer tudung ;D
kalau diberi peluang msti aku pilih tudung punya
huahua ok ak lelaki =.=

Mr iz said...

he he he he ...aku biasa bawal ni makan je yang aku tau masak kicap atau sambal... he he he.... rupanye tudung pun ada bawal gak ye... he he he

Cik Bidadari said...

alahh tak acilah bg gambar pakai 2 tudung yg beza... akak nak tgk... mana lg comel..? meh meh bg akak tgk meh?

Qaseh dalia adelia said...

bawal no satu dalam hati qaseh

AinCepet said...

AZI:EHHEHEE..janji bertudung udoh!!

puteri ain said...

tudung bawal ..saya masih guna lagi sampai sekarang...:)

KUREKURE COMEL said...

comel la.....sbb mina peminat tudung bawal...hehehe.....


esok tunjuk pic bawal biru pulak ek...hehehe....

NICK IRFAN said...

wah! comel2... hehe