Tuesday, May 24, 2011

♥ walaupoon begitu, begini ceritenye.. ♥



 
bergambar la aku di pelamin pengantin...sedangkan PELAMIN ANGANKU MUSNAH...padan muke kau azi!

ok...semua nak pink...kalau bukan pink..maka pink merah jambu tak kan wujud...cube kalau biru.. blue biru erkk?? 

hijau..green hijau..alamaks..

pink merah jambu jugeks yang kau carik! ehem-ehemm









bergambarla aku bersame bunge plestik..tulun ingatkan aku, jambangan bungaku mahu bunge matehari..lalalala~


gitula...kalau dah gile pink...aku rela je pakai one set PINK abes...same dengan canopy ke same dengan pelamin ke walhal same dengan alas meja potong kek ke...aku ok jekk...kau hado?? hahaa








melangkah la aku dengan yakin..bahawa kebahagiaan tetap tercipta untuk ku...


boleh muntah kalau rase nak muntah...aku tetap pink...ape muntah kau kaler pink jugak?? no no..ia tidak merubah bau, rase DSB (Dan SeBagainye)


aku baru terperasan...tersentak ni..wahh sentak segala...slalu lalu lalu nye aku suke taruk pic separe bugel..eh separe badan kan kan kan...so ape la salahnye kali ni aku kasi tengok full set pink edisi khas gitu..rugi kau sape tak sempat tengok... ye ye ye aku tahu aku tak seramping era pajira, hana tajima so?? ade masalah?? haha...owh! ade yang benci....benci benci la..aku tetap sayangs...OMg ha...(versi shuib sepah)




15 comments :

ezy.fia said...

cik ezy pon suke pink!
cantek la azi..
=)

Unknown said...

tu kasut wat kaler itam.....nunnnnnn tudung kat dalam tu itam gak~ salam malam azi

NasQ said...

aku pun nak sangat pakai pink... tapi takut sangat kalau dipandang serong hingga menghilangkan kejantanan maskulin yang ada.... cewahhh...

azi nur said...

cik ezzy: idup pink!! huhu

azi nur said...

mommy: alooorr itam sket buat seri2..huhu

azi nur said...

nasriq: eh my dady pakai pink jugak..tetap gagah perkaso! cayolah!

Bidadari Syurga said...

alah cantiknya dia... pink tu sweetkan? akakpun suka... adik... jgn sesedih okey... pelamin yang indah allah swt sudah sediakan untuk adik... insyallah.... yakin tau ingat dia... solat.. jgn putus asa... akak sedih tapi akak tengok artikel nie adik mcm kuat... hurmmmm... lagi buat hati akak terluka... sabar ajalah aku.

p/s: akak emolah plak...! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mr iz said...

aku pun suka pink juga ni...pinkfloyd...he he he pink juga gitu...he he he... kasut tak masyuk tu... he he he patut pink juga gitu... he he he...ambooii... he he he

adan said...

giler ar.. semua nak pink je.. tp kamu sweet pakai baju pink tu..

Anonymous said...

Pink betul ni ibarat Pink Panther. Hehe.

Aty Fared said...

dolu2 mase zaman anak dara..begitu addict ngan pink...sampai kan..kalau kite tak cakap pon..semua orang boleh nampak...huhu..tapi biler kawen ni..still suker pink...tapi lebih suker kalau mix ngan putih..:)

Qaseh Dalia said...

lawa baju tu .. tuan dia sekalik hehe

Ain Zulaikha said...

apa2 pun kaler pink jgk kan yang menjadi pujaan hati.. :)

haaaa cepat2 lah kahwin ye

Anonymous said...

comey nyee aziii
:)

KUREKURE COMEL said...

azi..comel....mina up ckit...hihihi..
berkenan betul tgk baju tu....