Wednesday, July 10, 2013

MARHABAN YA RAMADHAN

Salam.

Alhamdulillah ramadhan datang lagi.

Selamat menyambut bulan ramadhan. Di harap tahun ini lebih baik dr tahun sebelumnya.

Untuk hari petama bulan ramadhan ni aku bantai tido...pastu bngun tido rase nyosal pulak. Hahaa. Lepastu bangun terus tolong ibu masak. Bngun zuhor pon da kol 3.00. Hoiii buruk perangan. Insaf T____T


So. Buka kali ni simple je pon. Ibu masak ayam ungkep (jawa). Kakak masak sup ayam. Aku masak syur labu air plus sambal longgok (jawa). Simple kee
:p.. Jawa menu i olzz..


Macam biasa jugak. Tahun ni buka petama dengan ibu dan adik beradik. Kalau nk buka sama abah, kene buat oppoitment u olz. Sebb abah ade tugas beso. Kalau abah tak azan, amalat satu taman tak buka. Haha.


So. Itu je la update untuk puasa petama. Alahai mcm budak2 sangat kan aku. Eh lupe nak cakap buka hari ni meriah la. Esok da balik rumah sewa buka dgn budak rumah je la.. meriah jugakkk la. Tapi xde  ibu. T__T.

Insyallah jumpa di malam terawih ke dua.

Semoga sama-sama kita mencari keberkatan nya.





Alahaiiiii tetibee nak... :p






1 comment :

dear xila said...

bilal masjid eh? hehe
slmt berpuasa :))