Thursday, July 18, 2013

ASHRAF MUSLIM HOT SANE SINI

hai hello salam.

amboi sana-sini kecoh pasal Ashraf Muslim berpoligami. tak cukup kat media cetak, elektronik. media bergerak (ngumpat) pon ambil port. hoi hoi hoii tak sedar ke ni bulan ramadhan. 


aku pon marah ni hentak kaki segale. dulu die kawen dengan Dayana pon aku dah meraung separuh gila ini kan pulak nak berpoligami. alaaaaa statement kau azi~


ok, enough!. hentikan statement berbaur kejelesan melampau


buat Ashraf Muslim dan Wan Sakinah selamat pengantin baru. ye lah, pengantin-pengantin jugak. puase tu jangan tak puase pulak. mehehehee. 


buat Dayana. semoga kuat menghadapi kenyataan. perempuan mane nak bermadu ye tak. tapi tu la. saya pon tak setuju sebenarnya. mungkin ini yang akan saya katekan kepada Ashraf "lepas kan saya!! lepaskan sayaa!!" meraung menjerit-jerit sampai anak tekak tertanggal. *amboi kau azi drama sangat. ok, apa pun bende dah jadi. pahit maung kene jugak hadapi. saya doakan Dayana tabah, kuat semangat!! cayokkk2!! ur the best!!!. dokter kan. so, bina kerjaya sendiri buktikan DAYANA MAMPU MELAKUKANNYA!! cayoookkk!! *terlebih semangat dah aku ni.



"percayalah mase ni I tak terniat langsung nak kawen lain. kita hanya mampu merancang...tapi apakan daya, jodoh, pertemuan, perpisahan, permaduan, hidup, mati seseorang umat tu atas KETENTUAN ALLAH. kita harus redo~"



wassalam.







No comments :