Wednesday, July 24, 2013

DAH MENGANDUNG 2 BULAN!

salam, 

tajuk entry je dah bikin gempak kan. kot-kot la aku yang ngandung, ade yang buat demonstrasi jalanan sebab tak mengundang mereka-mereka di hari bahagia ku. haha
 

yang sebenarnya berita gembira ni datangnya dari classmate aku kat poli dulu. ala die gembira sangat sampai tak ready lagi nak share kat classmate yang lain. kebetulan kami chating tadi. borak pasal kuih raye bla bla bla blaaa then, die pon cakap camni. 

aku siap print screen. kenyataan bukan yang di copy paste ye tuan puan..hehe


happy kau tahu bile die cakap macam ni. rase terharu. entah kenape pulak aku yang lebih-lebih. peningkatan usia barangkali.  mehehee


sebenarnya ramai la classmate aku ramai bakal dapat newborn beby. antaranya Ayun, Eim, Dila, Kak Mas dan bakal menyusul mungkin Lulu, Kak Dila, Seri, Asmida, Mila kot tahun depan. *mampus aku bagi kenyataan macam ni. tapi ape salahnya doakan dulu, lepas Mila kot-kot la aku menyusul, baru la yang lain-lain. kehkehkehhh


lagi nak share pasal ni. 




ala semua orang da tahu kot sape 3 beranak ni. (3 beranak bahase kau azi!). anak dorang ni same tarikh lahir dengan aku tahu. sebelah tarikh tu anak Sheikh Muzaffar (Bella) pula yang ke-2 tahun. 




No comments :