Friday, May 31, 2013

SE-NADA SE-KATA DAN SE-IA

well, hello...hari ni update sampai dua kali..sebab tamak.. *__*!

aku baru sedar dari mimpiii yang sangat lame....rupenye aku mempunyai masalah dalam NADA, INTONASI...kehkehkeh...hal ini BFF aku la yang bukak mulut, sebab die dah lame nak bagitahu aku yang aku ni kalau cakap senadaaaaa.....TAK ada INTONASI sangat...kira orang yang dengar ni tak tahu yang aku sedang bertanya??...bercakap?? atau marah???...atau cakap sorang-sorang??...sangat tak clear...

OMGGGG....

sumber : GOOGLE

thanks BFF sebab sedarkan aku dari igauan ngeri..T___T...mehehe...mungkin segelintir je la yang perasan kot...yang mane rapat dengan aku tu...so, dorang kalau nak dengar aku cakap kene tengok ekspresi muke aku...siap hapal memek muke aku macam mane...hahaa...adoiiii T___T....


so lepasni aku kene la berubah, bercakap dengan bernada...tidak la sekata jeeee seia jeee...wahahaa..T__T sedih sebenarnye...so aku kene belajar berlagu dalam bercakap..atau bercakap sambil berlagu...omjeyy susahnyeeeee....start dari hari ni aku kene berlaguuuu hahaaa

sekarang aku sedang menaip sambil berlagu---laguuu.... erk.. =__=!

oh yee! baru teringat ex-bf aku pernah suruh aku nyayi..lepastu die kate camni :


".......bukan tak sedap...tapi mendatar...." 

hoiii maluuuuu kotttt...

tapi sebenarnye bagus jugak orang suare mendatar ni..takde lenggok bagai..kang bedose pulak kasi kau dengar suare lenggok lemah gemalai aku nyanyi tu...T__T...

kang besok besok aku kene la praktik untuk cakap dengan suami secara lemah lenggok berintonasi siap berzapin bagaiiiii....ngeeeee!...haha



ayuh bang ayuhh... *ape jauh sangat imaginasi aku ni... T__T

sumber : GOOGLE

ok, tu je sebenarnye nak cakap...






No comments :