Wednesday, May 29, 2013

Good, hello...

hey..hello..

rentetan cerita semalam yang tiada kesudahan sehingga lah berakhirnya tahun 2013 ini...

member aku siap cerita kat satu opis die kot kejadian semalam tu...aku pulak cerite kat ibu..siap pakai telepon opis..wakaka...ekceli ibu tak la heran sangat..sebab ibu tahu aku memang suke jatuh-jatuh since kecik lagi..well, aku ade masalah keseimbangan badan..hehee...

aku pulak cerita sambil ketawa-ketawa so memang la bukan sad story kenn...tapi hati aku yang sangat sad..sebab sakit kot..dalam banyak-banyak aksi jatuh-jatuh ni kali lah yang paling teruk aku kene sakit..wokk memang sakit la sangat...bengkak kat kepala lutut ni 3 kali ganda kot..siap calar balar cili bili...seram kalau tengok..satu badan sakit akibat hentakan yang kuat.kepala jugak tidak terkecuali...kalau pegi spital, kompom dokter syak aku excident...padahal 'lompat jauh je kot'..meheheee

dah sakit-sakit ni, makan pon tak lalu, mandi pon taknak..semua bende taknak..nak baring je...tapi jangan la begitu ye tak..hidup harus di teruskan, dengan kaki bengkak seribu, kepale biol plus benjol, badan sakit-sakit...uhuu T___T ... mandi pon macam tak berape nak mandi..tapi makan sungguh-sungguh...wahahaa

yes, time sakit ni kawan-kawan la yang sibuk tanye perkembangan...terharu...T__T roomate la yg banyak bantu..siap tolong aku mase nak solat duduk..parahh kes aku ni..siap solat duduk..tapi jujurnya memang parah la...nasib baik tak patah je kepala lutut aku ni..kalau patah, entah gam ape yang mampu meletakkannye kembali..ekehkehh...

well, sekarang rase dah sembuh sikit...tadi pagi bangun solat subuh memang menyerang sakit..satu badan bengkak mungkin...tapi haruslah 'hidup diteruskan'...gitu femly jauh di mata...sayuuu U____U...


aku tak amek MC pon..aku kan kuat, hehe... sedap kan hati..sebab kalau aku cuti, tentu-tentu kepoh satu opis sebab aku cuti kenape...maluu maluuu...tak sanggup aku di jadikan bahan...hahaaaa


ok, itu je la perkembangan aku setakat hari ini...ibu sibuk suruh cuti, balik kampung..aku malas la.....aku cakap la aku da minum anlene...kehkehkeh mengembalikan kalsium..wakaka...lagipon tak mengganggu aktiviti harian aku pon...cume solat je la duduk belom tahap baring..kalau dah baring tu wajib la ambulan anta balik kampong..ehehe...lain-lain ok, berak kencing semua duduk...untung ade jamban duduk ye tak..*eh tu pon aku nak hupdate..ngeee~


p/s : ok, kite nak crite pasal lelaki same part 3 sebenarnye hari semalam, membawa ke hari ni pulak..tapi nampak gaye membawa ke hari esok la...kumpul dulu mimpi-mimpi tu..mmm...




well, fake camera said : 'hidup harus diteruskan' meheeehee







No comments :