Monday, May 27, 2013

BFF yang Gonjol tapi Sayang

as-salam..

agak pagi harini update blog... sesegera je nak manaip..keh2..

aku nak update pasal BFF aku mase kat poli dulu datang Johor...datang Johor pon sebab member satu kelas kawen...kalau  tak, potong jari kelingking aku la die nak datang Johor..wakaka kejammm!!

si Nadzirah...budak Masjid Tanah, Melaka...

sangat lama tak jumpe die..mase mule-mule bertemu muke ni la ayat die..

"oh my god azim, how long kite tak jumpe??...20 years kann??"

"erkk?? ekceli almost 4 years baru....mmm...over!!"

lepastu bermula la adegan pelok-pelok aku depan orang ramai kat jemputan kawen tu.. adegan bawah bukit lepastu aku rase nak terpelecok sebab pakai wedges agak tinggi..ok, meroyan....dah macam program Jejak Kasih yang di bawakan oleh Pawer Root...memang tak boleh blah..kalau aku bawak cameraman dah tentu-tentu skrang ni aku dah huplod kat u-tube...gituuu sekali..

walaupon lame kiteorang tak jumpe, selalu jugak berhubung melalui LINE..every minit, die akan call non-setop i tell u...sampai aku takde napsu dah nak melayan...wakakaa.... kalau x free harem jadah nak halo2...ekehkeh..eh tak la..before ade bende alah LINE ni, we all slalu jugak halo2, ade la dalam setahun sekali..tu pon kalau tengah-tengah beborak tetibe terputus, memang xde sape la yang akan call balik, ego sangat memasing kan jimat kredit...haha...bile dah ade LINE ni, nak call aje pulak..sampai rimas aku...haha..aku dah macam bercinta pulak dengan die..muntah plz*..ekceli die pon cakap bende yang same, tapi tak jugak benti dari mengganggu hidup aku..haha..siap aku beli tepon baru khoss untuk die call, cam tu sekali bersemangat aku nak layan kaaannnnnn...sila jelesss ok...hahaaaa... nak tahu rahsie??

si nad save name aku as a AZIM GILE aku pulak save name die NAD GONJOL.. wakaka...aku tak sangke die save name aku camgitu...rase di hargaii sangat..kreek kreekk.... Nad pulak tak brape nak sangke aku save name die gitu, die pulak rase disayangi...krekk krekk...herannnn


nak cerita sikit pasal budak nad ni...

mase kat kamsis dulu, die ni la budak paling bermasalah...haha...cop-cop, walaupon bermasalah macam-macam die ni buat kat jiwa raga aku, aku tetap jugak sayang kat die tahu...sebab kawan-kawan rapat dengan aku semuanya bermasalah...hahahhahaaa...walau seberapa banyak die sakitkan hati aku, aku tetap jugak tak boleh nak merajok lelame...ehemhemm see, dah macam bercinta ok..muntah lagi*..ye la kalau bukan aku yang sayang kan die sape lagi ye tak???...


nad ni sikit pon tak berubah... die tetap dengan dunia die. handphone, earphone tak lepas kat tangan dengan kat telinga... kecoh tu mesti, lambat bersiap tu wajib dan tak akan berubah..aku yakin*...sampai kan satu mase dulu kat poli, kiteorang semua dah siap-siap nak pegi kelas, die baru nak pegi mandi...ayoyo..walhal die mandi awal sekali pon, siapnye tetap jugak lambat, siputttttt....aku ni?? dah macam penunggu gua...mangse mangseee...kalau die siap awal maknenye ade la petande tak baik belaku hari tu...hahahahahahahaaa


nad-naddd....

semalaman je tidur rumah aku, esok nye balik melaka dah...sebelum die balik..kiteorang macam sedih jugak la..tapi tak la nak tunjuk kenn...egoo sangat u olzz......


sempat la jugak I Love u...I Love u 2 3.. agak nak loya* jugak mase tu...ape kan daye, layan kan aje...walaupon aku rase si nad ni macam takde function ape-ape dalam hidup aku...tapi aku sayangkan die...hakhakk..dan aku harap selama-lamanya kami akan membenci antara satu same lain...eh*






ok, moment ni la paling buruk sekali dalam sejarah persahabatan...wakaka...siap warning aku jangan masuk FB...but, aku masuk dalam blog je...bukan die tahu pooonn..mohon kerjasama...kalau x mati aku kene lenyek lori simen...gitu sekali disumpah....wakakaa

tetibe pulak rindu kat minah ni....padahal x de bende yang best ponn mase die ade...hahaaaaa...sebelum die balik Melaka, bawak die jalan kat Kluang Mall...ok, semua mata pandang die...kau ingat kau cinderella la kann...shoping mall je poonnnn pakai dress kembang-kembang ala-ala model runaway...ceh.....lepastu sempat beli kain dalam sebab telupe nak bawak..paling lawak, siap pakai kat tempat testing room..
hhahahaha promoter pon gelak sampai guling-gulingg...ok tu tipu.

tapi kau memang lawa ponn.....*dress tu maksud aku...mmmzz....ok.sekian..








1 comment :

miela said...

eeeiiiii...geli aku smpi nk muntah ble ko n nad cm org b'cinta....hahahaha