Tuesday, June 23, 2020

Bukan pokok viral tapi cantek je kan macam ni pon.

Hailuu.

Entah kenape kemain panjang judul entry aku kali ni bhahahha..

Harini taknak sembang banyak ๐Ÿ˜†
Minggu lepas aku berjalan rumah atok aku... Suke tengok bunga2 atok.  Aku ni alergik kebun๐Ÿ˜‚ tapi kalau taman takpee๐Ÿ˜














Cantek takk...banyakk lagi bunga yang aku tak sempat nak capture.. Atok memang teramat suke lepak bersama bunga bunga beliau dari lepak dgn orang haha. 

Alkesahnya minggu lepas atok call suruh makan durian ekekek. Aku ni pantang kalau dengar durian... Wajebb serang! ! ! ๐Ÿ˜‚ 

Lepas makan durian,  masak pulak bubur derian perghh.. .


Bubur kacang hijo campor durian frozen sempat atok aku bekukan sebab banyak gugur takot rosak.. Akulah yang tukang habeskan ๐Ÿ˜†


Cerita pasal bubur durian nikan.. Aku dah 3 minggu berturut2 masak bubur ni.. Semuanya sebab family aku tak puas2 makan.. Alaa sedap sangatlah tu 
๐Ÿ˜

Okla rasanya entry kalini paling banyak aku letak gambar nasib koranglahh๐Ÿ˜„

Xo


1 comment :

ezy.fia said...

bestnya byk pokok.. hihi