Wednesday, June 24, 2020

Covid-19: Pasar malam dah buka!

Hey!

Macam biasa aku ade masa terluang lepas iron baju kerja untuk esuk.  So,  update sekejaplah... Sesejak ni aku dah mula ade mood nak menulis. Cuma tulah kekadang nak bina ayat tu macam kekok sikit sebab dah lame gilor hakak kau ni tak memekak dalam ni hahaha.

Ok btw,  aku nak story ni... Tadi aku balik kerja sajelah lalu kawasan yang selalu ade paso malam tiap hari Rabu. You know what?!  Dari jauh aku dah nampak khemah2 orang meniaga.  Aku sedikit wow haha yela mane taknyee 3 bulan tak pergi paso malam.  3 bulan tak makan apam balik.  3 bulan tak makan honey ciken wings aduhaii 😂 aku pon ape lagi terus parking haha.  Tapi macam biasala SOP kene patuh.. Tadi aku makan apam balik siap bergenang air mate punyala rindu nak makan apam balik paso malam hahahaha over! 

Tibe2 aku teringat tahun lepas aku pergi Penang makan roti canai transfer rood astaga sedapnyee kuah banjer siap ayam seketul.. Ahhh sudahh lepas dapat apam balik nak roti canai Penang pulak! ! 😂

Maigadd rindunya Penang. Syurga buat food hunter.  😂 

Nanti bila2 aku share trip aku pergi Penang. Aku dah fall in laff dgn Penang dari day-1 aku kat sane.. Memang nak repeat pergi lagi kalau ade rezki ❤

Xo!


1 comment :

Shida Radzuan said...

betul lah, kat tempat shida pun pasar mlm dah start operasi..lama giler xpegi pasar malam ^_^

azi..jemput join segmen shida ya :)
http://www.duniashida.com/2020/06/segmen-bloglist-2020-blog-shida.html

done follow. Terima kasih.