Friday, March 25, 2022

akibat terlalu banyak tengok Netflix.

 

Sekarang ni kat Netflix aku tengah layan Series The Cursed tahun 2020 tak silap series ni.

Dia punya real mensihir orang tu uishh kalah cerita kat Malaysia ekekeke 😂. Tah2 ade je kat Malaysia ni jenis suka sihir sihir orang kan macam kat dalam cerita the cursed tu, ade satu apps macam FB namanya Forest #hutansihir. Bapakk seram wei kalau kite boleh guna kekdah #hutansihir tu untuk sihir orang. Kite tak suke je kita sihir orang tu😖😬. Upload gambar orang yang kite tak suka dalam Forest sertakan #hutansihir nanti ade roh jahat akan sihir orang yang kita tak suka tu sampai mati. Aiyoo.

Hahaha, aku ni kalau tengok kdrama memang terbawa-bawa😄. Macam aku tengok kdrama Sisyphus, Alice pasal time travel. Punyala taksub dengan cerita tu, sanggup aku study kejap pasal quantum, siap baca research paper pasal time travel ni bhahaha. pernah jugak aku tengok cerita pasal postmortem (kdrama :partner of justice), aku pon study jugak macam mane kekdah postmortem kat youtube hahahaha. jemm otak!! 😆

Pulak tu kan kat Netflix, kalau kite dah start tengok genre tu, nanti Netflix akan suggest gak similar movie/genre macam yang pernah kite tengok kan. Tu yang tak habis-habis aku punya ketaksuban kekadang.

No comments :