Thursday, March 17, 2022

Dewasa kini.


sesejak umur semakin dewasa ni kan. aku perasan, banyak benda peliks berubah pada diri aku. misalnya dulu aku tak suka makan coklat, sekarang aku suka. dulu tak suka dengar lagu korea (solo singer) sekarang suka pulak. dulu tak suka repeat tengok kdrama, sekarang repeat sampai 5 kali pon tak pe haha! dan banyak gak bende-bende yang dulu aku tak suka, sekarang dah jadi suka. ade juga benda yang dulu aku suka buat, sekarang aku jadi tak gemor nak buat. misalnya dulu suka jalan2 kat mall tanpa tujuan. sekarang lebih suka lepak dalam bilik je hahahaha bosan bethol idup. tapi sebenarnya itu kebahagian yang hakiki. duduk menyendiri, dengar lagu, baca buku fixi atau main handphone je. tu pon tak sedar 3 jam habis camtu jek. ekeke. 

lagi lagi sejak ibu takda ni. aku macam lost soul gituh.. setiap saat masih rindu kat ibu, masih mimpi ibu tiap malam. even tengah menaip ni mata begenang bila cakap pasal ibu. kekadang aku question jugak kat diri aku sampai bila nak menanggung beratnye rindu ni. orang mungkin boleh cakap itu dan ini. aku cuba, bukan tak cuba.. tapi berat. 

dari segi kerja alhamdulillah. sekarang aku bahagia kat tempat kerja baru hahaha. hampir 3 tahun juga kat sini. so, aku boleh rumuskan aku mungkin akan kerja kat sini sampai pencen (k tak lawak)



No comments :