Wednesday, June 19, 2013

SICK!!

ehemm...alhamdulillah...

alhamdulillah...alhamdulillah syukur ya Allah...

harini aku dah boleh bekerja...setelah dua hari cuti sakit...

sakit ok...

2 kesakitan dalam 2 hari ..

sakit pertama hari isnin : bengkak kat kaki kanan akibat terjatuh lalu terduduk di depan kerete sendiri...tah ape yang aku pikir kan sampai boleh tercium kerete sendiri..sayang sangat lah tu kan.... kejadian berlaku pada hari jumaat lepas...mehehe T___T

sakit kedua pulak pade hari selasa iaitu semalam : keracunan makanan...ya allah teruk sangat belum tahap kene warded je...muntah muntah hitam...muntah yang laju dan deras u olz..sampai terpercik-percik kat rambut i...rase nak pengsan..rase nak putus ny*&^ macam...lepastu ceri beri lepastu demam lepastu sakit belakang sebab kejap mencangkong (jamban cangkong) kejap menduduk (jamban duduk) *terase tak senonoh ayat aku tu..ahh lantakk... seteressss sangat... sekse rupenye bile sakit keracunan makanan ni... ini sakit yang paling sadis kalau di kenang... 

bluwekkkkkkk teringat muntah semalammmm....sumpahhhh seraam!! TT___TT

hari ni gagahkan tubuh drive ke tempat kerje...lemah-lemah pon ade la 120km/j aku bawak...erkkkk

ok..tu je nak ngadu...sedihhhhh teramatt T___T




2 comments :

Cik Ezy said...

mggu lps saye keracunan mknan..
tp xterok sgt..
huhu..
mmg menyeksakan

Cik Ezy said...

mggu lps saye keracunan mknan..
tp xterok sgt..
huhu..
mmg menyeksakan