Sunday, November 27, 2016

HAI, HELLO...

hai hello...


update lelaju je ni. macam teruk sangat kesibukkan tu sampai tak jenguk blog sendiri. heee


btw tahniah untuk yang dah selamat mendaftar masuk ke UiTM.


semalam last seminar untuk subjek yang 5 kali perjumpaan sahaja. lepastu dupdapdupdap terasa sangat final exam tu dah nak maiii beno. well, sem ni rasa biasa-biasa je. stress pon aku malas nak cerita. banyak keje sekolah pon aku malas gak nak cerita kang korang bosan balik-balik bende yang sama aku bebel. ekekekeke


alhamdulillah jugak few email aku dah selamat reply. few nya tanya soalan yang sama ulang-ulang malas nak layan. bhahahahaa keji tau. ehhhh nanti aku reply ok!. ni sesambil nak cari bahan untuk ELC. bosan betul subjek yang 2CH ni. bhahahahaha keji lagi. 


oh well, mandarin pon dah last semalam. written test, listening test, oral test semua sekali harung. dah lettew jumaat lepas buat video lakonan ehhhh stress jugak. andd, oral test, baca hanzi! sila meninggal ko baca hanzi. last sem baca pinyin ok lagi. ni tahap baca hanzi. adoii lepas test terus longgar kepala lutut. entohla pass ke tidak paper ni. bukan aku takleh baca.. dari 5 perenggan tu, aku mampu baca
3 1/2 je yang confident betul. yang tak reti baca tu macam menari-nari depan mata aku seketul seketul...tu belum soal jawab dalam mandarin bhahahaha menyembur-nyembur bila bercakap. nak sangat belajar mandarin kan.. haaaa dapat ko! nasib baik faizal bawak spegoti and jejemput udang tak jadi longgar pale lulut kite. lol


ohhh my! dah cakap tak nak cerita pasal benda kat perenggan atas tu. tetau je cerita ek. daser betul pompuan ni. ok la, babai... 


No comments :