Thursday, September 13, 2012

RATU BANCOH MILO

ah hai...

ah duhh tensennye .

ah panas teriok bebeno kat luo tuu .

ah des

ah des .

ahhh nak ber ahh ahh pulak..

aku nak gtau ni .. nak gtau satu dunia ...

yang AKU.....

DAH PANDAI BUAT AIR MILOOO  MILOOOOOOOO!!!


huhuu...ok sejujurnya aku tak la pandai benar bab buat air ni...

kalau aku balik kampung kan kan...asal da petang petang je mesti aku cakap giniiii..

Aku : "bu, alahaiii sedapnye air MILO ibu tu, nak nak kalau cecah roti tembam"
Ibu : "ha, dah p keluarkan susu" (susu dalam esbox)

Aku : "bu, acane buat air neskape yang kaw-kaw...macam dah terase hok tekak ni..."
Ibu : "ha, dah p keluarkan susu" (susu dalam esbox)


gitu la ayat aku nak mintak ayor tangan omak....ngee ala bukan selalu, kadang-kadang time teringin je..kalau beby tuu nages nages nak nenen (susu) ... aku pun nak nenen gokkk...haha

****

memandangkan aku sekarang dah duduk berjauhan dengan keluarga...satu haritu mase bulan pose, aku try la saje saje buat air milo.... u know what?? rase air milooooo ni serupe sebijik sejembol dengan air milo omakkk....alolooo...ke mase tu rindu omakk?? tu pasal air pon dah rase omak?? eh rase omak pulak...huhuu


alhamdulillah dek kesabaran aku dari sehari ke sehari (hari-hari bedal air milo) maka aku mengiktirafkan diri aku sebagai RATU BANCOH MILO yang terpawer abad ini...hahaa



ok, tu je nak gtau... *kecoh tu pon nak gtau..







No comments :