Wednesday, September 19, 2012

MEMBENCIKAN

*entry mengandungi bahasa kasar.. budak budak dilarang bace...sekion


ayat yang aku benci! 
yang sorang staff ni selalu cakap kat aku!
dari stat aku masuk opis  sampai sekarang ni aku masih lagi  pening dgn perangai sorang makcik ni! urghh!


aku pakai baju lawa, rose pink pink (english cotton)
"eh, baju azi pakai ni akak dulu ade. same sebijik"


aku pakai baju hijau daun pisang, plain yang semestinya cun (hahaha)
"eh, baju azi sama dengan akak. tapi kain die tak bagus kan?."

"yeke?...bagus je...ni kain mahal kottttttt.....akk punye kain murohhhhhh hahaha " -ok, takdenye aku nak balas gitu...

-dan banyak lagi pasal baju ni.. tak boleh aku lawa sikit mula la nak cakap die hadoo die hadooo die hadooo....perghhh


aku pakai shawl (mude remaje katekannn)
"azi pakai selendang ni tak jatuh ke? akak ade beli satu tapi malas nak pakai terbelit belit rimas la sesak kat leher ni "

dulu aku diet, tak makan nasik 
"akak pon lame tak makan nasik. tapi pelik jugak la nape tak turun turun"

*dah ko melantak macam-macam, mulut tak benti kunyah, kacang la keropok la kerepek la ape segala ko kunyah..memang la! ko makan nasik ke tak makan ke same jee....aku boleh je turun 14 keloo...perhh bohong


aku pakai tudung bawal aidijuma
"azi beli tudung ni berape?"

"RMXX.XX"

"akak beli kat KL RM5.00 je..cantik jugak la..."

-peh kuno ko tak tau kot pasal aidijuma?!!!


bil hanset
"henset yang azi guna tu banyak bilnya....100 lebih...banyaknye..."

"kak, sy takde guna pon, hanset ni memang ditaruk kat meja saya.."

lepastu  tu die cerita kat semua orang hanset kat meja aku tu bil nye banyak sampai seminggu selagi die nak cakap, die akan cakapppppppp je!!! sakit hati aku!

"hanset azi guna tu tu bill die banyakkkk....."

"hanset azi guna tu tu bill die banyakkkk....."
"hanset azi guna tu tu bill die banyakkkk....."

"hanset azi guna tu tu bill die banyakkkk....."
eh ko ni pekak ke ape, aku dah cakap aku tak guna pon hanset tu...dah bos letak kat atas meja aku!!!!!! lagipon bukan bil outgoing yang banyak. caj 3G la ape la yang banyak.. telepon cokia je...henset aku lagi S3! ape barang aku nak pakai nset buruk tu! (marah sangat ni) 

yang tu aku betul naik angin...besoknya aku pegi campak kat tempat lain. lepastu die tanye asal henset ni kat situ, aku buat muke toya...muke paling menyampah aku bagi kat die. stat dari hari tu makin membuak-buak kebencian aku ni!

die begayut pakai telepon opis berejam rejam ade sape bising??? memang patut pon taik lalat ko kat mulut! mulut macam murai. dah la suke becerita keburukan orang lain. canang satu negara! pergh naik angin seh aku!.


emm tah bila aku boleh betahan kat sini!!!!!!!!! Ya Allah kuatkan la hati aku!


sekarang ni langkah terbaik aku ialah. tidak berborak langsung dengan die. pandang pon aku tanakkk....kalau die cuti bahagia tak terkata macam dapat eskem mat kol! padahal meja die belakang meja aku ni je ponnn....ermmmm sakit seh hati aku!







2 comments :

ezy.fia said...

mmg akk 2 ade pngkat PHD..
giler terok pangai beliau..

KUREKURE COMEL said...

oiiittt...garang bebenor...hehehe...
wat xtau je...kat sini pun ramai makcik kepoh...tp mina wat lawak je..smbil tu sindir2 ckit...hehehe....