Friday, October 17, 2014

GAMBAR MIDAH KAWEN.

hey....helooz

up sikit gambar midah kawen. dapat pon kat group wassap. hoi hoii jeles tau aku. dalam kelas pon bukak wassap dalam meja tau. tapi kan tak cukup korum. budak sekolah dato' pon ramai tak datang. aku kecewa bagi pihak midah. mane tak time dorang semua tu kawen, midah+wan datang dengan semangat. tak tinggal. mesti datang cepat ke lambat. sentap bagi pihak midah. midah takde pape pon sebenonye. tapi cambeser ar aku kan emo lebih. kahkahkah

petama sekali gambar memang tak berapa nak cun. puas dah aku edit bagi clear. kalau tak, gelap dan tak cuntek. bebudak ni pon cakap lighting poor. ape buleh buat, tak semua benda sempurna kan. redo je la..


lepas nikah. 
nikah hari jumaat pagi kat rumah. ko tengok dorang posing. kemain. memang tazzabar halal tu. meheheheee. mase aku dapat gambar ni. aku macam tak caye. midah ke tu? like seriously midah?? midah posing cemtu? matiii.




rindunya kat korang. last jumpa masa malam bbq tu. Ct (baju merah) sanggup ha balik dari KL. kagum dengan usaha beliau. mehehe. Sikin (tudung kuning) nurse. naseb baik timing betul kalau tak die pon tak boleh datang. nurse kan shift. sekarang sarat mengandung anak nombo dua. Azizah (purple) lame sangat sangat tak jumpe. last raya tahun lepas datang rumah aku. tu pon abah buat open house. kalau tak memang tak jejak kasih. hehe. Ain cembeser maintain cun sokmo.. 


Azie, Ct. :love: 


gambar ni pon aku hedit jugak. clear sikit. tu pun aku kurang puas hati. :(
baju midah lawa sangat. warna die sumpah cantek!


alhamduillah. Ain jadi pengapit. hahaa. 
tu pon semalam midah wassap aku, bertanyakan 1/11 aku free tak. sebab die nak aku apit die masa belah laki. aku lega sebab aku ade kelas. kecewa midah untuk sekian kalinya. muahahaha kejam aku. ehhh tu langkah menyelamatkan diri. ko kene paham midah aku tak suka jadi perhatian orang. walaupun kau watak utama, aku takot orang tak tengok ko...orang tengok aku je kang nanti...wawawawa tampar diri sendiri~


Ct dengan anak shima no. 2. ee sape name ek. ramai dah anak member2 aku. semua tak masuk kepala name mereka-mereka ni. :p



wawawa jeless wei.. Su (dukung anak shima) pon datang.. yang baju purple tu adik shima. sebab shima (tudung coklat) tak datang dengan husband die. koje. anak dua kalau jalan sorang fengsan woi.  adik shima dulu satu skolah jugak kot dengan aku. aku tak sure la. :p


hai,,,comel tau anak shima ni. geram. aku jumpe dulu budak ni baby lagi. aku pengang die nanges. melalak. trauma aku. memang takde sipat keibuan aku ni. :p


mak buyung Sikin, Ain, Aziezah, Shima, Ct, hero sulung Shima. rindu la kat korang!



aku rase macam da letak pic ni. muahahaha. lantak la situ. ku rasakan midah agak tenggelam di situ~


ini gambar sabotaj nama die. hahaha. pengantin ketot.. mueheheee :p


hey mudak cik Ity geram dengan awak...heheee



wahh lame tak jumpe zila. adik die konvo mase ni. so die rush kesana kesini kalah ustaz don. anak zila sampai da besar aku tak jumpe-jumpe..hensem boy!. 

midah kan die pandai ponsing. menurut kata rakan-rakan wartawan aku kat sana, tak payah suruh midah posing, otometik je die geti. siap midah mengaku, di cakap banyak gaya die dah pikir dulu sebelum ni. dasatt dan hebat ko midah...hahaha

lagi 4 keping gambar di bawah hasil rembatan di Fb Midah dan Wan. mihmihmih







******

pada hari yang sama, sorang lagi kawan kelas masa aku blaja poli dulu kawen.. jauh tu, Melaka je. :p Selamat Pengantin Baru Nisa dan suaminya~~ 



nextttt????



No comments :