Friday, January 1, 2016

.2016

haii semua selamat menyambut tahun baru. 


memula macam taknak update. tapi macam tak best pulak kan tarikh dengan cun ni. 01.01.2016 agak biadap kalau tak update barang sekali haha. dahla lama tak update. sekarang bz exam weeks la guys.


aku harap wishes korang untuk tahun di tercapai! dengan syarat yang baik-baik aje. tapi ade ke orang buat wishes bende yang tak baik ek. contohnya, aku harap tahun ni jiran aku koma sebab asik memekak lagu goyang bali 24 jam. hahaha. ok niat dan harapan macam ni tak baik ok. jangan buat. :p


azam baru tak semestinya setiap tahun je nak kene letak dalam bucket list. setiap hari pon kita kene letak satu azam untuk esok. bangun pagi terus niat ape yang kita target harini. sebelum tido dah plan apa kite nak untuk bulan ni. dan seterusya!


plan aja, sesungguhnya Allah yang maha mengetahui apa yang terbaik untuk kita kan...
so aku pon plan aje la, 


aku harap tahun ni aku kawen, lepastu taknakla beranak cecepat nak becinta dulu setahun ke dua tahun nak travel nak join backpackers sesama lepastu nak ajak joint program charity sesama, lepastu nak bekepit je 24 jam ewah sangat ni impian. harap bakal suami sabar dan tabah dalam melayan kehendak aku. kahkahkahh


tahun ni jugak aku nak dapat dekan lagi. biala orang cakap aku tamak. takpe aku izin kan. haha


tahun ni jugak aku nak kurus. bosan betul dah 5 tahun cakap bende yang sama. tak segan tak silu nak brought forward azam ni dah macam jadi harta warisan turun temurun pulak kekdahnye. eh pompuan memang cemtu. naik pipi sikit je terus pergi gym, lengan besar sikit terus tak nak makan setahun. kaki tak macam jessica snsd terus puasa isnin kamis. tak paham aku. macam member aku ni pulak azam die nak gemok. tskk sangat. orang lain sebok nak kurus kau aje nak gemok. ok takpe biala tu azam diekann. 


tahun ni juga aku nak travel banyakkkkk tempat. bulan 1 - 3 dah penuh ni aktiviti travel dalam dan luar negara. bestnya hopefully all went well!!


ok buat masa ni tu jela azam aku. haritu masuk tahun baru islam aku dah berdoa untuk semua umat islam didunia ini dan semestinya untuk bangsaku juga!



No comments :