Tuesday, May 31, 2016

CUACA PANAS BUAT APE JE?.

hai.. hello..


sekarang jam menunjukkan jam 2.38 pagi. dengan 10GB internet burung hantu maka berburung hantu la kite sekarang ni. kekekeke. aku memang tak akan mensia-siakan bende-bende free ni. tadi jam 10 malam sampai 1045 malam aku dah tidor so dah puas la kononnye. bangkit dari tidor terus on laptop. bukak iclass. dekat 2 minggu aku tak post sebarang mende dah latu keje skolah mandarin fulamak sikit punya banyak. ape laoshi aku tu banyak sangat mase ke hehehe.


setel mandarin!. peluh-peluh siapkan. banyak nak pitam. tu baru tinggal 2 minggu. tak tahu la ape jadi kalau tak bukak sebulan haha. alhamdulillah masih  top ngetop 72 kali post. rase sem ni paling rajin ah post gamaknye. ape boleh buat laoshi telajak rajin.



setel mandarin. buat pulak asg. economic. ni pun satu hal jugak. last-last seminar ni ken sebelum final exam bulan depan, jam tu la nak buat test 1 and test 2. asg 1 and asg 2 sekali harung. online quiz pon jua begitu. see, nak PJJ kau memang kene tadah segala macam kemungkinan yang tak terjangkau dek akal pikiran. hahahaa. haritu madam ceicilia lect ELC aku, die kate zaman die part time master ialah zaman yang begitu mencabar a.k.a zaman kesukaran bagi beliau. sempat jugak die tebar tips seketul. PJJ...u must sleepless. yeke...aku tokleh la sleepless. dah aku bilang, aku tak memang tak boleh kurang tido nanti muka itam. :p



so, cuaca panas-panas ni korang selalu bikin apa hah. tetibe je tuka topik hahaha



jam 8 pagi mak ai panas die lain macam kan. aku hehari ye basuh kepala. kalau dulu dua hari baru cuci. ni tak boleh, lepas berperang dekat dapur, sebelum tido mesti kene mandi lagi. hoii ni baru kat dunia. tobatt tobatt... time panas ni jugak la alasan manusia untuk jadi lemah dan malas. itu manusia seperti aku lah hahaha. ye aku lee. dah berbulan-bulan tanam azam nak basuh kipas berhabuk tebal tu. pastu nak tukar langsir. tapi sebab cuaca panas kan. terus tebantut. hehehe. tengokla esok cemana.



eh okla bai, ngeri pulak bila terbayang muka jadi itam esok.. :p




No comments :