Sunday, February 5, 2017

DRAMA TAMIL.

hello!!!


korang buat ape hari ahad ni. boring nye duduk rumah. boring nye takde kerja sekolah ekekekeke. poyo je statement ituw!


aku tengah syok ni layan drama tamil TV 2. ROWTHIRAM.

kalau korang ingatlah kan :p aku memang peminat drama tamil. nanti time hero tamil tu bukak baju nak gaduh dengan kepala gangster aku mesti terjerit-jerit macam histeria. ya robb ketul ketul sangat tu. dahlah berketul-ketul, kilat pekat likat pulak warna beliau bhahahahaha. lepastu nanti amak aku istipar panjang sikit lagi nak menyumpah aku.......


hahahahahahahaha


hahahahahahahahaha


aku perah hantar e-mail kat RTM suruh tayangkan satu film tamil ni. tajuk die ARUNDATHI. tak silap aku tahun 2008 ke 2009. zaman e-mail je masetu. punyalah taksub dengan arundathi tu sampai sekarang tak boleh move on. 


HAHAHAHA


okla nak sambung berimaginasi kahkahkahkah!


2 comments :

tiga lalat said...

abess rtm siarkan tak film arundathi ko tuu., hehe2

azi nur said...

sayang sekali tidakk! heee