Tuesday, March 5, 2013

PKB : akhirnya Galaxy Y

lately bz dengan Henpon baru...alah Henpon yang dapat rebet tuuuu...

alkisahnye nak dapatkan henpon yang edisi terhad ni amatlah susah...asyik abes stok jee.....semua ni gara-gara rebet PKB tu...kalau tak, pandang sepi je henpon ni kat kedai-kedai..haha

nah amek kauu...




sebulan jugak aku tunggu nak berebut dengan ahlil-ahlil PKB yang lain...gilo cepat bena abes u olzz...tercicir i kat belakang u...meheheee


jumaat lepas yang penuh barakah dapat lah aku henpon Galaxy Y ni... ini pon ngam-ngam tinggal seketol. dorang cakap memang dah abes tinggal seketol je ni...awak memang bernasib baik! amboiiiiiii lega sangat...terharuuu benoooooooo....rase nak meleleh air lior aku mase tu jugek..alhamdulillah....


dann..


memandangkan aku hade henpon baru ni....even die kecik setonet. *bapak gile kecik* ayat mule-mule aku peygang. aku skrang asyik nak peygang die je...setiap mase...sampai aku biakan S3 aku tu terabai...wahahaaaaaa kesiannn...kalau dulu 2 hari sekali cas bateri die..sekarang mau seminggu baru aku cas...hahaaa ni semua gara-gara Galaxy Y...bukan best pon function die..saje nak manje-manje kan die...kang lepas dua tiga bulan..kau pulak aku anak tiri kan...sabar ye S3....ngeehhh~


hye S3 kesian kau kesepian..


yang tak bestnye beli kat Digi Store, kene beli simkad Digi...apekahh...tak masal je kene plus RM10.80 untuk sim..lepastu tak gune pon sim tu..lepas abeskan kredit terus campak kat mane...haha


ok, sekian sahaja..heeehe..




No comments :