Thursday, September 5, 2013

OH! MEDIA :CONTEST AIDILFITRI MUSIM 2

hello monink~

hari ni nak review sikit pasal contest yang sedang hangat di news feed aku..hehe. sebab bersepah-sepah gambar raya yang super ohsem. aku memang suka tengok gambar raya. nak-nak bile kat gambar tu ramai ahli keluarga yang happening abes. mihmihmih..

so, u guys out there yang belom 'like' page Oh! Media boleh la sila-sila cuci mata...jadi liker pon hokey la just for fun di masa terluang.



click gambar untuk terus ke FB Oh! Media



hadia utama apple ipad mini hokey. stakat ni ade sorang peserta sudah dapat more than 10 ribu liker...pergh pergh pergh. nak tahu sape?


jemah sangat kan. omei-meiii

aku kalau gambar budak-budak suka sangat nak like. budak-budak kan, macam mana sekali pon ade yang sudi 'like'. budak-budak kan innocent je nobs sangat. hehehe


i like this one tooo~~

lagi satu gambar yang macam ni pon menarik minat i olz seisi keluarga..miahahaa



gambar femly reramai ahlil ni memang aku suka. plus yang sporting abes-abes tu...femly besar aku susah sangat nak jumpe. sesekali kalau jumpa harus ambil gambar cengini hoke...



tak dapat pakai baju sama pon takpe la. janji set satu hari tu jumpe then ambil gambar reramai. rare takkk...



ok, untuk more more and more picca boleh la ke page resmi Oh! Media...



credit pic : Oh! Media



No comments :