Sunday, May 18, 2014

AWARD.

hai, hello...



Tepek besar kat sini. hehe. aku ni ngakula tak rajin nak bw. bile kene tag dapat award. aku macam. eh eh ehh aku ade reader ke? gitu perosaannye. bagus la orang kenal. kite erat mengeratkan silaturahim. hehe


zaman aku gila-gila blogging tahun 2009-2010 ke gitu la. award memang satu bende yang pemes. lepas ko dapat ko bagi orang len pulak. pastu aku stop setahun dua. pasal komitmen keje katenye. haha. lepastu tengok lisa faizureen dah pemes, lagi sape seangkatan denganya semua dah pemes-pemes. nak start balik memang payah la. sebab follower kite ade yang unfollow la ape la. naseb baik la cik ezy je yang rajin muncul. kat situ sikit sebanyak pemberi semangat aku dalam diam. ceewah.. tq cik ezy. kawen dah pon beliau. eh membebel banyak pulak. masa ni la nak kembalikan ikatan silaturahim sesame blogger. gituww ehkehkehh


marilah menjawab soalan adik Nadia ni. sukee sebenarnya nak jawab soalan beliau. tak sabaaarr sabarrr. haha


memula sekali print screen soalan beliau di blog nya. :))

1. bezday iolz jatuh bulan july. tak lame dah lagi. aku sebenarnya tak sure aku ni gadis Leo atau Cancer. kejap Leo kejap Cancer. ahh dulik itu semua. yang penting aku diberanakkan di bulan Zulhijjah.

2. omg marital status ke ni. sensetip tau soalan ni. takpe kite jawab je macam dalam fb tu. complicated 

3. hobi memang banyak. masak, tido, makan, tido, masak, tido, makan. banyak kan. teheehee

4. wish list ku tahun ni nak kurus.

5. azam tahun baru yang tak tercapai dari zaman 2005 ialah nak kurus. hahaa

6. aritis korea opkos!. Jang Geun Suk sebab kulit muka die licin kot teringin nak pegang. tapi haram kot!

7. bukan peminat drama melayu haha. saya sebenarnya kaki tengok tivi sampai tengah-tengah pagi 3-4 pagi kalau time cuti la. suka cerita-cerita berbentuk action, misteri, syco, siasat menyiasat dan semua genre kecuali romentik couple, love love bagai tu tak boleh masuk. asal ade cerita omputeh/tamil/industan harus layan.

8. my dream guy!. tak sabar nak jawab soalan ni!. haha gatai. kalau ditakdirkan. nak lelaki yang tinggi. tinggi macam kwang soo running man. pfft. haruslah bersipat jantan dan ganas, simple dan kemas, menyenangkan hati, tak payah la hensem sangat setakat sejuk mata memandang berkali-kali pandang terasa nyaman gituuw. seorang pasangan yang sentiasa peka dengan kiter, sentiasa memberi sokongan walaupun aku salah ko kene sokong aku jugak. hahahahahahaa

9. tema kawen kite simple sangat-sangat. takde protokol, takde kompang la bersilat la bagai. bertema santai dan relax je. i nak yang sempoi-sempoi relax-relax je tak nak la makeup tebal-tebal bulu mate pelsu. haha pengantin boleh berjalan-jalan di segenap ruang tanpa protokol mak andam mahupun pak guard. yang penting warna warni. tak suka baju pengantin sama kaler dengan pelamin, alas meja, kek, canopy, baju orang rewang, baju sedondon ahlil keluarga. tamo. masalahnye ko ade pelamin ke? miahaha


10. teringin nak pergi France!! sungguh! kmpul duit dari sekrang. haha. nak bergambar depan Eiffle tower! tapi sebelum tu nak pergi Mekah dulu buat umrah haji. insyallah

11. blog adik nadia simple. kite suka bende-bende simple ni. senang nak tengok. senang nak baca. semoga adik nadia rajin berbloging jangan jadi macam ai, ai dulu setop lame. baru ni nak up. hehee


ok. tq dik!. saya beri award ni pada semuaaaaaa yang singgah di blog ni! :)



No comments :