Sunday, February 8, 2015

DENDAM!.

Hey olz..

Iolz baru baik demam yang melarat. Belum pun sihat sepenuhnya. But ok la, kepala sometime lalok-lalok akibat terlebih ambil ubat batuk dan selsema. Huuu... selalunyakan 2 3 hari demam kebah dah. batuk selsema semua serta merta pulih dalam masa 3 hari tu. Kali ni tidok. Dah dekat 2 minggu demam kejap datang kejap pergi. Leleh hingos jangan cakap la, kadang tu aku telan je pasal malas g toilet untuk menghemborr hingusan itu. Selekehhhh. Sedor bende ni selekeh. Sebab pade aku layan mata lagi mustahak, adalah lebih baik aku telan jee. Pastu jadi kahak. Dalam fasa sekarang ni, aku sedang bergelumang dengan kahak degil. Kahak sejenis liat hazabb untuk di ceritakan. Aku paling dendam dengan kahak sejenis liat ni. Sebab di takmo keluar, di telan pon tak boleh. Kesudah aku hemboss keluar pakai hidong kuat kuat macam kau pam singki tersumbat tu. Hoii bunyi die jangan cakapla, jiran sebelah pon boleh dengo. sekali keluar isi, yarkkk beketol --setongkol kahak jenis liat ni. Aku geram, sebelom aku buang tu aku tonyoh-tonyoh ternyata memang kahak liat ni degil takmo berpisah. Aku siap imagine bende ni dalam tekak aku. Geram. Dah puas melampias dendam kesumat dengan kahak itu, aku pon lepaskan die pergi melalui lobang-lobang singki. Geram.  seminit dua kahak tu datang balik. Dah macam dorang berkomplot untuk membinasakan aku. Bedebah betul. Time baring time tu la time tuuuu la die nak mai. Aku malas tol nak melangkah ke jamban tu walapon hanya 3 tapak je dari katil. Dasar pemalas memang begitulah. Malam tadi lagi syok. Aku siapkan tuala kat sebelah. Agak-agak kahak liat ni datang aku hembus pakai hidung. Keluokan kat tualo. Nah, ternyata kekdah ni berjaya. Tidak perlu ya berjalan ke jamban. Malangnya esok pagi bersemottt tuala tu. Ciss! Kongasam betol. Tahula aku baru lepas bedal nasi minyak kenduri rumah midah. Tapi kan aku dah berus gigi sebelum tido. Ni mesti jenis semut askor yang boleh menghidu bau musuh. Bau lemakk sekecil zarah pon semut mampu hidu. Satu kerja melibas kat jamban, menyental tuala pagi-pagi subuh. Kesudah jamban jugak aku pergi kan. Ceritanya sekarang dendam kahak degil dan jamban. Bosan dengan bende dua tu. Semoga aku cepat sehattt!! MC 3 hari tak mendatangkan hasil langsung melainkan ternak taik mata dan lelemak. Eee..



Soalan-soalan akan ku balas ikut mood. Kadang mood tak baik nanti aku bagi jawapan merapu korang pulak dendam dengan aku. kekekee

No comments :