Wednesday, September 28, 2016

SEMINAR 1 KORANG BEST TAK?

hye. hello..


cemana first seminar korang. ada bagus?? heeee


biasalah first seminar untuk  semester 1 mesti agak blur sikit. tekezut kot dengan jadual yang padat dari jam 8 pagi sampai 630 petang. and aku pulak alhamdulillah dah dua sem ni asal seminar 1 je ramai lect yang terpaksa tangguh kelas. haha. sabtu lepas aku ade kelas pagi. abes kelas mandarin jam 10. mereput dan menjadi gelandangan. sampai tatau nak mereput kat mana. wakakaka. jam 230 baru mula kelas Elc. btw aku tak sempat lagi nak share subjek aku semester ni. insyallah seminar 2 kang dah masuk semua kelas kang kang kang aku share k!.


aku harap seminar 1 korang semua berjalan dengan lancar!!


sebelum aku pergi makan ni, nak ingatkan kat korang. sila download kalendar akademik Sept 2016 - Jan 2017 . penting ye untuk ingat semua tarikh-tarikh keramat tersebut. aku dah siap cocok dekat softboard. anda bila lagi?? kekekeke


gud luck!


#mood : dah banyak kerja sekolah! :(

No comments :