Thursday, January 5, 2017

2K16 DITENDANG 2K17!

eh kembali lagi..


goshh cemana aku boleh lupa entry sebelum ni entry pertama tahun 2017. bhahahaha. patut bagila kata alu-aluan ke ape ek. ni tidok. baru up entry terus cerita dasyat jawab paper QMT. takde sipat kemanusiaan betul aku ni. tehehehe


well. hello 2017! hello new year!. 8 tahun gak dah bertapaknye blog aku ni. setiap tahun semakin merosot jumlah bilangan entry aku tuh!. boleh pulak 2015 dan 2016 43 entry dalam jumlah yang sama perghh macam di rancang-rancang. ok! aku taknak janji macam sebelum-sebelum ni, janji nak update dengan kerap. ahh dusta betul!.


hope tahun ni nuffnag dapat bagi kekayaan padaku.
dapat job entry pon jadilah. tahun lepas aku ingat job dengan zalora lepastu ape ek. hermm malas nak ingat. bukan banyak pun sampai nak lupa-lupa ni. hahahaha teruk daya pemikiran aku sekarang ni.



oh bab umur. eh tentula tahun baru penggantian (betul ke eja tu) umur juga berlaku. boleh engko nak sambut tahun baru tapi umur duduk di takuk lama. haaa toklehh. jangan memandai wishlist nak umur segitu je. sedo sikit. haha


01/01/2017 baru haritu aku tak buat ape pun. biasalah ngadap buku jela. tengok bunga api pon tak. padahal riuh rendah ha orang-orang kat sini. entah. takde mood nak tengok bunga api. esoknya kecoh bunga api jatuh dari langit. haa. ayokkk. seb baik aku tak tengok even tak berlaku kat Joho pon. kekwat betul minah ni heee. kawan ade gak ngajak pergi dataran masetu. seboleh tidak ngajak aku amende tah. aku takde napsu betul. kalau ngajak aku makan ayam guring hot crispy cecah cheeze ke, indulgent cake ke, haa laju-laju-laju jalan sampai tak jejak tanah tau. bhahaha


okla. semoga tahun 2017 banyak perkara sweet berlaku pada diriku. diri kamu juga!


darr..


2 comments :

shameel Iskandar said...

Selamat tahun baru Azies. Moga dirahmati Allah selalu

azi nur said...

amin.. terima kasih. selamat tahun baru juga buat shameel.