Wednesday, August 9, 2017

HARAP-HARAPNYA TAHUN DEPAN KITE PULAK KAWEN YE..



Hello.. hai…

Mase cik ain ni kawen aku baru je start kerja tempat baru. Nak cuti tu memang la boleh tapi pepaham jela kene tolak gaji. Dah la tolak gaji..elaun sekali hangus tau. So aku pilih untuk bekerja dari neman bff aku ni nikah hari jumaat. Bila di pikir balik rase bedose pulak bhahaha. Ala korang… kan baru mula kerja tempat baru lepastu nak cuti-cuti ni rasa kurang best tau. Tapi lepas kerja aku berdezup pergi rumah dia.sentaplah minah tu sebab takde sape teman die mase nikah. ade bff pon tak guna hahaha. 


Malam tu ade malam berinai. Aku ni dengan tak mandi nya terus jadi bidan terjun ehh pengapit terjunan. Stress aku. Dah aku bilang takmau jadi pengapit even pengapit sementara!. Di sebab kan aku dengan tak mandi ni masih lagi nampak lawa dan confident bhahaha so okla jadi pengapit kejap. Alaa kejap je kan.
 

Malas nak tepek gambar malam berinai. Penuh muka aku je



KAHKAHKAHKAH



Sebulan ke nambelas bulan sebelum majlis ain ni berjalan… kami group kekanak riang dah plan nak pakai baju warna ape. Orang sekarang panggil bridesmaid. Dedulu flower girl haha. Ain die sponsor shawl je. Baju pink belacan sila beli sendiri.


Cembiasa bende-bende gini kiteorang memang exited macam ape. Nak pilih warna je pon sampai pitam bangun pitam bangun hahaha.




 belanja satu gambar je la. 

sebenarnya ramai tau kekawan yang datang sedondon. aku pilih yang mana aku nampak kurus je. 

bhahaha

keji betul!


k.. tata!!


No comments :