Wednesday, August 16, 2017

RESULT DAH KELUAR SEMALAM?

hai gemorning!

pagi-pagi dah update blog ni. hehe


semalam result dah keluar. sebenonye taknak tunggu pon. tapi hati tak tenteram bermula awal sem sampai menanti result. dok tak boleh move on. salah satu sebab ialah paper OPM. paper ni boleh buat orang sasau dan tak tentu arah haha. ko tengokla kakak ko ni still tak boleh MOVE ON!


aku kan dah terbiasa share result kat sini, sem ni macam taknak share result sebab tak cantik sangat. kecewa macam ape hehehe. alhamdulillah semua pass! termasuk paper OPM! even paper ni aku tak score tak expect to get an A or B! syukur tak repeat sudah! berapa banyak tanda seru tu!. nak sampaikan betapa aku merisauiiii paper itu. aku sempat ws NFU pasal paper OPM. u know what? ramaii fail! gulpp!. syukur jela sape yang pass even tak dapat great score macam aku. serious gred OPM aku bebetul menghancurkan GPA aku. paper MKT, HRM, TMC semua kencang. stress aku tau dok pikir satu malam. tapi bila NFU cakap ramai yang fail. aku terus sujud syukur mujur tak fail! gila betul la!


aku taktau cemana nak advise korang untuk ambil paper ni. actually subjek ni OK je. nasihat aku kalau nk ambil paper ni biarlah bersama-sama lect yang OK jugak. takla aku cakap lect aku tu tak OK. tapi kalau buat survey agak-agak dah boleh tahu jawapannye. hahahahahahaha. tah la serabut aku. masalah emosi tengok result OPM semalam. balik kerja satu malam layan running man. tangisan dalam ketawa hahaha poyo betul minah ni.


so okla. whatever it is CGPA memang turun sikit tapi masih 3.50.


till end!

No comments :