Wednesday, August 23, 2017

DAH DAFTAR SUBJEK KE SIBUK DENGAN SEA GAMES?

hai.. 


Good Morning!


as we know (kalau tahu la...) jadual semester baru dah pon keluar! 16/9/2017 dah mula kelas pertama. untuk campus Johor... Shah Alam pon same rasanya sebab ternampak updated status kawan aku. hehe. 


memang rasa sangat sem ni begitu punya cepat mula kelas. penat sem lepas pon tak habis lagi. dah tu untuk sem akan datang ni banyak gila subjek FIN yang tinggal. kalau tak silap aku dah 2 sem jugak aku tak ambil subjek FIN. satu sebab jadual clash dua sebab code tak sesuai untuk di ambil. 


macam biasa. bila NFU dah keluarkan jadual dan subjek apa yang perlu di ambil. aku pon laju-laju download PYQ untuk code yang bakal di ambil tu. kat situ je cara untuk tahu bentuk soalan, mainan perasaan, mainan politik dan sebagainya. haha. harap korang pon buat perkara yang samala. memang kite belum pernah belajar tapi bila tengok soalan tu kan macam dah boleh agak-agak la tahap kesukaran dan kecabaran (hahahaha ade ke ayat ni!) untuk subjek-subjek tu.


macam pernah di janjikan dahulu. sem ni aku bertegas nak ambil 3 subjek je. dah pon usulkan pada nfu. dan beliau pon setuju. Alhamdulillah. 


malam tadi dah bersembang dengan senior-senior yang dah ambil paper FIN. dah puas tanya macam-macam. belajarnya apa, tahap kesukaran macam mana, dan yang paling utama siapa lecturer nya. haha. fuhh peluh-peluh dan penuh debaran. salah satu FIN yang aku ambil tu adalah killer paper among FIN yang lain. nak tahu code yang mana???


nantikan episod seterusnya...


HAHAHAHA




No comments :