Tuesday, July 23, 2019

Semalam Birthday aku. lepastukan..

hailu...

sepatot-patotnye semalam aku nak update something sempena hari lahir aku la kononye. haha!

lepastu entah bagaimana aku malas nak onz laptop-baru-bau-kedai tu. pasalnye aku sibuk nak ngabeskan satu novel fixi ni ha. tanak bagi judul buku sebab buku ni dah lame kot baru sibuk nak bace. aku tahan napsu tunggu cuti sem tau nak bace buku-buku fixi yang aku beli kat BBW sebelum puasa haritu. tak masalahnya tiap kali aku bergelumang dengan studies aku ade je buku-buku baru muncul ek. tak pon promo-promo beli 3 buku dengan RM 50. eh tapaham aku.

okla mehla cerita pasal birthday aku semalam. idakla sambut pon... sembang macam ade event tiup lilin siap belon-belon dengan kek nam tingkat je kan hahaha. aku nak bagitahu jek semalam birthday aku.

tu jek.

bai.


No comments :