Tuesday, July 23, 2019

Asyik tanye macam mane nak tukar kampus je. hmmm

hai..

wow jarang-jarang berlaku dalam masa setengah jam aku update dua entry. kahkahkah!.

ok I make it short!

aku baru jeeee bace semua komen. takla semua sebab aku scroll scroll kebanyakkan soalan yang same.

rata-rata peng-komen ni nak tanya pasal tukar kampus. aku sedikit aneh disini. aku rasa aku dah cerita banyak kali pasal tukar kampus at sini.

first, aku ni student PJJ. tukar kampus untuk PJJ dan FULL TIME student berbeza ya.

kedua, sila baca semua entry aku pasal tukar kampus.

aku males benonye nak cakap banyak kali. kalau tanya aku la kan. korang dah dapat masuk Universiti tu dah kira bagus dah tau. dulu aku lepas SPM tak dapat masuk U pon. menangis gakla. bila dapat masuk PMM. aku idak pernah untuk terpikir nak tukar kampus. getew. budak-budak nowdays kan aneh-aneh. aku pon susah nak paham dorang kekadang. cuba korang menerima sahaja.

contoh paling dekat dengan aku ialah sepupu aku. kau tahu kat mane dia tercampak? nun PERLIS sane. kau bayangkan JOHOR ke PERLIS. dengan dia ni tak pernah duduk jauh dengan family plus homesick teruk macam aku. sekarang, habis pon die belajo insyallah tahun depan konvo. idak pernah aku dengar die sibuk tanya aku cemana nak tukar kampus. ya hadoii.

aku mintak maapla kalau ade yang terase. sebab aku emo. sebab macam tak semena-mena je korang nak tukar kampus. kelihatan aneh untuk aku. hehe

baii..

1 comment :

Dioddyh said...

Takde masalah kalau tercampak jauh if still dalam semenanjung.tapi ni kne campak kat sarawak. Camne? Nak tolak rugi. Terima pun rugi gak