Friday, September 12, 2014

TEGUR SIKIT JE!

hai, hello..

petama dan terkakhir sekali aku nak tegur sikit je tak banyak. aku memang akan jawab semua soalan yang ditanya samada melalui wassap, email atau sebagainya. cuma cepat atau lambat je nak reply. sesetengah tu mintak pendapat, mintak pertolongan dengan aku. yes, aku memang suka membantu. cuma satu je, boleh tak korang sayang-sayang semua ni bagi soalan yang lengkap, jelas, terang dan nyata. bagi soalan panjang-panjang pon takpe. aku bukan tak geti baca. aku geti baca k. sekolah dulu upsr amek sekali je tau. 


so, aku mohon kalau nak tanya sila beradap dan sila kemukakan KES/SEBARANG PERTANYAAN dengan jelas agar mudah untuk aku memberi pandangan/jawapan, cerita dari A panjang lebar dulu baru aku boleh mengeluarkan idea/jawapan, aku kene dengar dulu ape masalah ko? ape yang ko nak? kalau nak tanya pasal loan ke ape ke. aku bukan lokek elmu, aku bagi je ape yang korang nak tahu. cuma tu la. sila menggunakan perkataan yang mudah di fahami. hakak kau ni dah tua. jadi tak reti nak bace shortform bagai. shortform yang terlalu banyak sampai aku jadi fedup nak baca. tu  yang kadang aku nyampah nak mahamkan. sori to say la.


oleh itu, aku mengakhiri teguran ini dengan ucapan terima kasih kerana sudi berkongsi cerita dan minta pandangan dari aku. feeling padilah kamsah. cewah. aku memang suka bagi idea dan diperakui idea aku ni semua bernas-bernas belaka. kahkahkah. sebab tu kawan-kawan aku banyak datang kat aku time dorang tengah susah. asal ade poblem baru cari aku. nampak tak tugas aku ni besar? :p

ok, bai!

No comments :