Thursday, September 25, 2014

ZIP PENCIL CASE.

hola..


happy Thursday!!

esok jumahaat sudah. tak sabar nak balik kampung uolz..

minggu lepas tak balik sebab pergi shah alam. minggu ni WAJIB balik. pasal aku rasa macam dah berbulan-bulan tak jumpe ibu abah. :)

sebelum balik aku nak citer ar satu bende yang mustahak ni. mustahak pada kehidupan aku akan datang. 

seluruh ahli keluarga aku tahu yang aku dapat buat PJJ kat uitm. makcik-makcik aku semua happy bila dengar berita ni. ade yang cam peliks tu....biasa ar....kengkonon nak jadi macam makdeq aku ade master. atau lagi hebat aku nak pecahkan rekod. sampai phd. kemain angan-angan ko azi. kelas baru pergi dua hari dah demam. baru sekali pegi ni dah macam-macam dugaan. hah! tapi walau macam mana pun perjuangan harus di teruskan! aku kene habiskan apa yang aku dah mulakan!! berusahalah azi!

yang buat lagi semangat dan terharu bila mokde aku wassap tanya "nak pencil case zip tak?". aku mustila terkejut. terus google nak kaler ape. haha. terharu. tak sangke mokde aku nak buatkan tau. siap aku request nak kaler pastel. muka tak malu, dah orang nak kasi boleh pulak nak request itu ini. kehkehkeh. mokde aku layankan aje pale otak aku ni.



tan..tara..lawa ke idok...
aku jatuh cinta terus bila kali pertama tengok dalam wassap. terus berlari-lari anak pergi rumah mokde untuk lihat sendiri dengan mata kepala tangan bende alah ni. kenapa lawa sangat!. haha. kaler tu aku request. aku cakap nak pink ton-ton kak eton. 

sekali dapatttt...vasss sangat menages aku di bahu jalan. asyik belek die aje. aishh sampai baju tak basuh tak lipat tak gosok layan bende ni je. walaupun beg zip zip ni dah out of fesyon kot? tapi inilah kali pertama hakak merasa bende ni. tu pun sebab hakak nak sambung belajau. kalau tidokk..mintak mahappp nak dapat. :p

aku akui mokde adelah tukang jahit paling hebat abad ini!. cakap je ape ko nak...zap zup zapp siap! pantesss..baju aku nak pergi dinner last minit bedezup siappp tergantung siap basuh siap gosok.. hebatttt


aku tak tahulah ade berapa banyak gambar 'beg pensel je pon kan'...dalam gallery phone. sangat banyak engkooo...aku memang tak boleh nampak pink. cepat jee cepatt je matte nii main peranan untuk sampaikan ke otak supaya tangan ni membeli. ha gituw!



lagi best bila dapat pekej 3 bende ni sekali harung..

matila ko azi kalau pointer sem 1 tak cun! :p