Tuesday, October 6, 2015

16 PERSONALITIES.

haii haii..


malam tadi berjaya tido lepas makan ubat tido. hah! tipu.


ok. nak cerita pasal 16 personalities. eh lame dah tahu bende ni. tapi pesen malas nak ambil tahu. takut sirik. eh pompuan ni nape. booo


aku percaya je kalau memang significant dengan aku. kalau ase macam takde tu elok penampa je. heee. dulu pemes amos pasal nombor kelahiran yang Dr. Azizan tu. ingat tak. sampai member aku pergi seminar die tau. member ni pon kira dah terel gak la sebab die memang follow kot Dr. Azizan ni. then, die pun buatkan la tarikh lahir aku ni hah 22/07/19** heee. wow. hebat la penerangan die. ape tu? siap cakap aku dapat nombor cermin??. clap clap clappp.. mengikut kata member ni orang yang ade nombor cermin ni orangya sangat bertuah kira untung je. betulkan kalau aku silap ye. macam siti nurhaliza tu. vavava. ase nak teberak dengo bila die cerita pasal tarikh lahir aku tu. ok fine, nasib baik yang selalu menimpa aku apa ya?. muehehehe


sekarang nak cerita pasal 16 personalities pule. ni pun aku terpaksa la buat sebab lect MGT suruh buat then suruh post dalam iclass. haha. eloklan tu belajar pun pasal personal ethic dev. ken. so, pagi yang syahdu tu aku pon jawabla test. baca arahan die elok-elok. kene jujur dengan diri sendiri. ok. sehabis jujur dah tu aku jawab. 


anddd... here my result!


Your personality type: “The Adventurer” (ISFP-T)
Strength of individual traits: Introverted: 16%, Observant: 78%, Feeling: 9%, Prospecting: 23%, Turbulent: 19%.
Role: Explorer
Strategy: Constant Improvement



ahaha! so aku ni introverted. introverted ni berlawanan dengan extroverted. kalau nak tahu korang dalam kategori aku silala buat test dengan jujur. 


aku ringkaskanla ape yang dikatakan introverted ni.


orang yang berperwatakkan introverted ni suka bersendiri. suka buat aktiviti sendiri. tapi tak la sampai tak tahu bersosial langsung. pandai berdikari. biasanya orang yang berwatak introverted ni kebanykkan golongan pelukis, penulis lirik, pengubah lagi. hahahaha ok tak lawak. this fact is true me. aku memang suka buat aktiviti sendiri. famly tak payah pelik ya. aku suka pergi jalan sorang-sorang pergi makan old town ke kekedai makan sesorang. nampak macam dunia aku ni kelam dan pathetic je. tak ya. aku ramai je kawan nak teman heee. aku memang suka begitu dari dulu lagi. suka sendiri. aku boleh je duduk rumah sesorang kalau semua housemate aku balik kampung. tapi walaupun aku suka bersendiri. aku tak menolak untuk sertai aktiviti sosial. aku suka je bersosial tapi bukan dalam kelompok yang besar. sebab tu aku ade masalah untuk 'introduce yourself'' sebab aku tak suka bercakap di khalayak ramai, so, korang tak payah vote aku jadi menteri tau. bhahaha. aku pun suka lepak dengan kawan-kawan tapi bukan selalu. suka berborak. suka buat kelako. bhahaha. 



kalau nak di hurai tentang personality type-the adventurer tu memang panjang la. kalau rajin korang boleh baca dekat sini, sebenarnya banyak lagi personality type yang korang mesti tahu. kenapa mesti tahu? kekdahnye tu nak mencari pasangan idup. hahaha. ok tak lawak. ade kajian dibuat tau pasal bende ni. heeee okla korang sila la try buat test ni k! 



kalau korang bukak website tu. ade la beberapa type of personalities. tengok korang ni dalam kategori ape. yang penting buat test! :p aku dalam kategori Explorer-Adventuer.



bolehlah buat bahan bacaan. manelah tahu nak baiki keburukan diri ke ape kan. bolehla baca kita punya 'diri' dalam strengths & weaknesses, romantic relationships etc. 

ok. do take the test! gud luck!!

baii


No comments :