Saturday, February 26, 2011

♥ 720 hari MENCARI SUAMI!!...Aku Terima Nikahnya... ♥

selamat pengantin baru, semoga kekal hingga hujung nyawa......



tak sabar kowt nak dengar ayat ni! ahaks~ lalalala



KRITERIA MEMILIH PASANGAN HIDUP!
"cari-cari-carilah pasangan hidup betul-betul oh kawan...
bahgia berseri...rumah tangga akan harmoni..." 




1.  JUJUR dan SETIA

- pasangan yang saling setia dan mencintai lebih kekal!
- CINTA adalah dasar dalam ikatan hubungan suami dan isteri!

2. PENAMPILAN MENARIK

- menarik tidak seharusnya Cantik!, Seksi!, Kacak! memadai yang sedap mata memandang
3.TAAT PADA AGAMA

- Penting! untuk jadi pembimbing pada masa hadapan keluarga dan anak.
- carilah pasangan yang soleh dan soleha!



4. PANDAI dan PINTAR

- Penting! sebagai peneraju dalam mengurus rumah tangga. terutama mendidik anak dan kedudukan kewangan.

5. TIDAK MATERIALISTIK

- pilih pasangan yang bersifat sederhana dan bukan pengikis!

6. TIDAK EMOSIONAL

- murah senyuman, lemah lembut, tidak suka marah dan tidak mudah tertekan ketika berdepan dengan masalah, samada urusan rumah tangga atau kerja.



7. SIHAT JASMANI DAN ROHANI

- sihat, kuat! serta subur untuk memberikan keturunan

8. MUDAH DIKAWAL

- opps!

9. PERSETUJUAN IBU BAPA

- restu mereka penting untuk keberkatan berumah tangga




INFO YANG DIPEROLEHI DARI SINI:- (thanks BH)

wawawa....siap potostat..tak kan aku nak kebak (rembat, bahasa baik: ambil) surat kabo opis kan kan kan....senang aku nak tampal kat dahi hahaa...




konklusionis:-

To: azinur,

kau BIJAK? kau PIKIRKLAH!

- aku belum kemaruk nak kawenn la weii~

.

.

.

.

.






whoaa 720 hari!



.

.

.

.

.




sekian!!

7 comments :

JIJI YU said...

muahaha mudah dikawal aeee...ehhee

Qaseh dalia adelia said...

wah2 nak kawen dah ke ni eceh

azi nur said...

JIJI YU : eheheeeee


QASEH: eh belommm....lameee kot...ngiahahaaa

N@di@ said...

wahh info menrik nih :D

nUr _ atiQah said...

hehe..
suka entri cam ni..
hee~

azi nur said...

nadia: copy cate je..hohoo

azi nur said...

atiqa: sharing is caring... :))