Sunday, February 27, 2011

♥ pemilihan yang tak SERUPA PASTI!! ♥

sebarang keputusan mestilah dibuat dengan berhati-hati!

kata pepatah melayu johor (kenape johor?! huhu), terlajak perahu boleh di undur...terlajak kata badan binasa!

jangan sampai ketemu jalan BUNTU!

jangan biarkan diri berada dalam keadaan CELARU!

sebab itu sebarang kemusykilan, keraguan atau terlalu BANYAKKKKKKK (wahh banyakknye!)
sangat pilihan, kita sebagai umat islam disaran untuk melakukan SOLAT ISTIHAROH!

insyallah hati akan tenang dan sebarang keputusan yang dibuat pasti ade hikmah tersembunyi!

**mahu atau tidak mahu kau terime aje la aziii!






 BAIKLAH





intro yang penuh 'seruan!'


sebenarnya aku yang kebuntuan...aku gemuruh, gementar, gelora, segala 'GE' la...


keputusan yang bakal aku buat pastinya memberi kesan yang sangat besar pade negara..(sile muntah!)

rajen atau malas aku gagahi jua untuk bangun di kala ayam belum berkokok berkais pagi...dipersukuan malam aku bangun...minta pertolongan minta petunjuk dari yang MAHA ESA!


tapi malam tadi aku tak mimpi 'sape-sape' pon...aku mimpi naik lif kain tersepit ado lah! apekahhhh~~~~


puas dah aku setady (study) buku-buku ilmiah, buku-buku motivasi...buku-buku pedoman...buku aku terima nikahnye...ehh?!...tapi masih lagikk kebuntuan sih!! oh! mas parjo! bawa aku ke lombok!


aku ghisaooo (risau) kalau aku dalam kebuntuan, kecelaruan...aku akan buat perkara-perkara #^&^#% (bukan perkara keji)

biasenya aku ::::-

1) MAKANN MAKANN MAKANNN ICE-CREAM SAMPAI TERASE BIBIR TEBAL DOPLAS INCI!
2) TENGOK CERITA TAMIL TANPE SARIKATE
3) PALING TERUK PON AKU BERANGAN SNAP SANE SINI...BAJET MACAM CUN *OH! ANNOYING! kau pedulik ape... wek wekk!








abess tu kadang-kadang semua orang ade tabiat masing-masing kan kan...

abess tu ape tabiat kau orang ha kalau kau orang di tempat kuh! oh my my my myyyyy GOD plezzz help me!







lagu ni best! MAHER ZAIN~

For The Rest Of my Life

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say







For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you

 

4 comments :

kau kesah ke?? said...

tengok citer tamil tanpa sarikata best tau.

azi nur said...

huhu i like~~

AmYcOzZo said...

SA kalau buntu biasanya ttup lptop n kmas semuanya..lpas tu duk dpn pintu umah smbil isap rokok..huhuhu dun try this tabiat :p

azi nur said...

huuuuu katekan tidokk pade rokok..hehee